Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Absolutistien elämä on tylsempää kuin alkoholia käyttävien elämä?
jus66si:
Ei mun elämä ainakaan mitenkään tylsää ole ollut. Yhtälailla olen saanut elämässäni kavereita, eikä siellä ole mitattu kaveruutta drinkin mitalla. Ei silti ole saarnattu tai raittiuspuheita pidetty. Se että olen raitis, on tullut jo ihan lapsuuden ajalta periaatteeksi.Koulu aikana kaveripiirin touhuihin ei kuulunut alkoholi ja armeija-aikanakin olin yleensä se joka oli kuskina kavereille ja he monesti sanoivatkin että pidäthän sitten Jussi huolta, ettei jouduta hankaluuksiin. Ja minä sitten pidin.
Lapsille en ole myöskään päihteiden käyttöä opettanut, sukujuhlissa mitä nyt ovat nähneet alkoholia otettavan. Silti ei Lukioikäisestä tyttärestä ole tullut bilehileä vielä.
Harrastuksia ja mielen virikkeitä ja innovaatiivisuutta kun riittää, ei tule tylsää. :)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Hutikuti - 3.09.2015 kello on 16:30 ---Minäkin olen absolutisti Thumb. Siksi nautinkin vain Absolut Vodkaa :P Nauttikaa tekin.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta sehän on Ruotsalaista. Jos vodkaa, sitten ryssän vodkaa sen täytyy olla. ;)
Olin muuten mökillä illan mättämässä halkoja liiteriin. Saunoin, join kaljan ja ajelin kotiin. :D
Teukka-74:
Eikö se ole tärkeintä että on hyvä olla ittensä kanssa ja muut läheiset ei kärsi absoluuttiudesta tai juomisesta? Minulle on. Jokainen luo oman elämänsä sisällön ja tyytykööt luomukseensa. Hirveä älämölö ja takajaloille nousu on merkki epävarmuudesta tai huonoista kokemuksista. No niin. Nyt on minunkin lusikka tässä sopassa
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Hutikuti - 3.09.2015 kello on 16:30 ---Minäkin olen absolutisti Thumb. Siksi nautinkin vain Absolut Vodkaa :P Nauttikaa tekin. Katsokaa mitä Hikipediassa on kirjoitettu absolutismista ^-^
--- Lainaus päättyy ---
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 3.09.2015 kello on 21:52 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Pakkohan tähän on näppinsä (näppäimistönsä) sotkea. ;D Minua ainakin tämä joidenkin keskustelijoiden fanaattisuus pakkaa naurattamaan. Jos tämä jatkuu vielä huomen illalla varaan vaikkapa 6-packin vaunuun ja lueskelen tätä topicia, töllöstähän ei perjantai iltoina tule hyvää viihdettä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta