Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Homeinen asuntoauto
Catiska:
Tuota, täällä kirjoitetaan tuosta autosta paljon. Mahtaako kirjoittajista suurikin osa tietää tuon auton nykykunnon? Minulla ei ole mitään tekemistä ko liikeeen kanssa, ei edes asiakkaana. Mutta jotenkin minusta tuntuu että suurin osa kirjoittajista ei ole käynyt katsomassa autoa onko se vielä viallinen vai ei.
Aitohan voi olla edelleen samassa kunnossa kuin aikaisemminkin tai sitten se on korjauttu. Minä en tiedä mutta jotenkin tuntuu ettei kaikki kirjoittajatkaan...
Alan:
En ole käynyt katsomassa, mutta ei tuossa autossa olevia vikoja noin pikaisesti ole korjattu.
On erittäin tärkeää, että tieto ongelmista menee mahdolliselle ostajakandidaatille, kun myyjä salaa asian ja myy autoa "käypään" ehjän hintaan. Asia korostuu, kun tämä sattumalta oli jo toinen käpy ko. firmalle. Ja muustakin syystä.
Pieni juttu kaupalle, valtava tavalliselle ostajalle.
Aakku:
Mulle on sama, missä kunnossa auto on....
Totuus ei aina selviä myyjän ja ostajan selvityksissä ja mielipiteissä. Oikeuden päätös on kuitenkin minusta ratkaiseva ja se kertonee aika pitkälle tuon autokaupan toiminnasta.
0yxxy0:
Ja minkälainen kusettaja oli se edellinen myyjä, varmaan hyvin peitelly vika kohdan ja selvinnyt yrityksellekkin puuntakaa.
Oho taisin hypätä muutaman varpaalle nyt pahemman kerran, ei se mitään mulla on turvakengät jalassa. Eikä oo mitään suhteita myyjään eikä edelliseenkään omistajaan.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 20.08.2015 kello on 22:25 ---Ja minkälainen kusettaja oli se edellinen myyjä, varmaan hyvin peitelly vika kohdan ja selvinnyt yrityksellekkin puuntakaa.
--- Lainaus päättyy ---
Kulkimen historiassa kaikki kusettaa vuorollaan toisiaan, ja sitten kun auto lähtee liikkeestä, liike saa kaiken paskan niskaansa. ...Se ken on myyntiketjussa syytön, ottakoon kiven kouraansa...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta