Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Homeinen asuntoauto
Jorma Karppinen:
Alla linkki kokemaani kaupankäyntiin Best Caravan Oy:ssä. Haluan jakaa kokemusta koska autoa myydään jälleen liikkeen toimesta ja epäilen että korjausta ja homeen poistoa ei ole suoritettu asianmukaisesti.
http://homeautontarina.blogspot.fi
99:
Tästä tapauksesta on keskustelua myös täällä: http://karavaanari.org/index.php/topic,12729.msg279864.html#msg279864
Raksaus:
"Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta" jos ajattelee mahdollisia ostajaehdokkaita niin ihan rekisterinumeron lisääminen keskusteluun mahdollinen merkki ja mallimerkintä voisi auttaa. Ajattelen vain jos olisin potentiaalisen ostajan kengissä, niin nuo ehkä ymmärtäisin googlettaakin ja ei varmasti haittaisi jos nämä löytäisin. Itse en näistä niin paljon ymmärrä, että tietäisin saako tästä osaavissa käsissä vielä käytettävän kulkineen, mutta varmasti olisi kaikkien edun mukaista että osapuolet ovat selvillä tilanteesta.
Turhan Höpöttäjä:
Kun tuo pyyntihinta olisi hieman pienempi, menisin tinkaamaan itselleni siitä auton. Vikoineen kaikkine päivineen.
Raksaus:
Niin tuota minäkin ajattelin, että kyllä tuosta joku voi vielä ihan itselleen kelvollisen osata korjatakin. Minä en varmasti ole se henkilö, koska peukalo on sen verran keskellä kämmentä. Mutta nimenomaan olisi toivottavaa, ettei joku menisi ostamaan tuota ensimmäisenä autonaan ja luulisi saavansa tehtyä vuosisadan kaupat ja sitten selviää että auto on homeessa ja Best Caravan on keksinyt myydä auton siinä kunnossa kun se on, tai siellä lukee pikkupräntillä että "korjattavaksi" tai "varaosiksi" tai jotain muuta millä seuraavalla kerralla aikovat livetä vastuusta. Tällä saadaan vaan yksi harrastuksesta kiinostunut muihin harrastuksiin ja levittämään asuntoautojen mainetta, että kaikki ne on homeessa jne.
Eihän tilanne luonnollisesti Best Caravanille mikään mukava ole, mutta siellä nyt pitäisi tunnustaa tosiasiat, että tästä kaupasta tuli takkiin. IMHO Auto kannattaisi joko myydä jollekin projektiksi joka ymmärtäisi mitä tekee tai sitten itse laittaa se kuntoon ja myydä sitten eteenpäin. Ja tuolloinkin kannattaisi tuoda kaikki käänteet rehellisesti esille ja kertoa miten ongelmat on ratkaistu ja esittää siitä ostajaehdokkaalle dokumentit.Yrittämä llä tehdä tuosta nyt mahdollisimman paljon rahaa tekevät hallaa vaan koko alalle ja varsinkin itselleen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta