Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vakuutuskilpailutusta.
SilSam:
Mulla on tulossa LähiTapiolassa vakuutusmaksut maksuun vuodeksi eteenpäin. Toisessa autossa mulla on loistokasko 70% bonuksilla ja maksuerittelyssä näkyy loistokaskon lähtöhinta olevan aika tarkkaan 900 euroa. Sen alla lukee Bonus 70% -336 euroa (muistaakseni) eli ei lähelläkään 70%. Kyselin että miksi näin ja sain vastauksen että bonusalennus lasketaan jostain kaskon kolariturvaosuudest a eikä koko summasta. Että semmonen 70% bonus.
seppoko:
Että sattuikin olemaan Lähitapiolan kaskon muutosvakuutuskirja vieressä, niin pitipä katsoa.
Laaja esinevakuutus 1125,93. Bonus 30,00%, 337,78.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 18.02.2016 kello on 09:44 ---Mulla on tulossa LähiTapiolassa vakuutusmaksut maksuun vuodeksi eteenpäin. Toisessa autossa mulla on loistokasko 70% bonuksilla ja maksuerittelyssä näkyy loistokaskon lähtöhinta olevan aika tarkkaan 900 euroa. Sen alla lukee Bonus 70% -336 euroa (muistaakseni) eli ei lähelläkään 70%. Kyselin että miksi näin ja sain vastauksen että bonusalennus lasketaan jostain kaskon kolariturvaosuudest a eikä koko summasta. Että semmonen 70% bonus.
--- Lainaus päättyy ---
Samalla lailla epäilin taannoin laskutaitoani ja että mitä prosentteja ne ovat .
Nyt katson vain vuosimaksua ,olkoon mainospuheet mitä lystää.
pamaus:
Fennia ei ilmoita lähtöhintaa. Fennia kasko 70 % bonus 200 € vuodessa Volvo V70 sis. lasivakuutus €. Omavastuu 200 €
olalaa:
minä siirsin kaikki vakuutukset tapiolasta fenniaan syynä hinta.kun fenniassa sf.karavaanarit saa jonkunlaisen alennuksen joka on suurempi kun tapiolan s boonus etu.kannataa kysyä tarjous meillä säästö vuodessa noin tonni Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta