Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vakuutuskilpailutusta.
Arska:
Nää hinnat on hatusta temmattuja, mutta kuitenkin suhteessa mun vakuutuusmaailmaan, jotenkin tuntui että ifin 150€ laskussa siitä ett tuo adria seisoo tossa nurkalla liikeenteestä poistettuna,niin turvassa se silloin maksoi 70€
Ei näissä hinnoissa ole oikeeseenelämään kuin jokunen eku, mutta hyviä sopimuksia saa jos vaikka laittaa kopion edellisen vak, yhtiön hinnoista ja kattavuudesta. . Tai jotain mitä huomenissa yritän selvittää onhan viimeinen loma päivä tai jotain
Sent from my iPad using Tapatalk
consultti:
Vertailin kevättalvella kirjallisella kyselyllä vakuutusyhtiöiden hintoja. Ei niistä täysin vertailukelpoisia saanut, koska minun ehdot ei käyneet, kun heillä jokaisella on omat ehtonsa.
Lähitapiola oli halvimpien joukossa, ja koska se on korvannut reilusti minun aika sotkuisen vahinkoprosessin Venäjällä samoin Espanjassa ja Kasko jutun Suomesta, jatkoin sopimusta heidän kanssaan Pohjanmaalla vaikka olen muuttanut Pohjoispohjanmaalle .
Tärkeää on vahingon jälkeinen käyttäytyminen. Silloin ei tarvita enää lisänä korvauksen riitelystä johtuvaa tressiä.
Olen lukenut ja kuullut aika ikäviä korvauksien hoitotapoja jostain jossitteluyhtiöstä. Näyttää siltä että usein yhtiöt korvaavat pienet vahingot vaikka vain puhelinsoitolla. Se on niille tosi hyvää ja halpaa puskaradiomainontaa . Suuremmissa asioissa evätään röyhkeästi oikeutettu korvaus. Näin meinasi minulle vesivahingossa käydä toistakymmentävuott a sitten vanhassa Pohjolayhtiössä. Vasta kun kun uhkasin haasteella sain korvauksen.
Weicco:
Meillä vakuutukset Lähi-tapiolassa. Keväällä soittelivat Ifistä ja tyrkyttivät aikaa vakuutusten päivittämiseen. Mentiin sitten kuuntelemaan vakuutus keikarin juttuja, oli sen verran huonot jutut että ei tarvinnut yhtiötä vaihtaa. Tässä vanhassa firmassa päästään paljon halvemmalla. Korvaus puoli on toiminut hyvin, ainakin sen yhden kerran, kun Urpo (nimeä ei ole muutettu) ajoi parkkihallissa Volvon kylkeen.
thy:
Harrastaako kukaan autonsa / vaununsa vuokraamista ulkopuolisille? Yritin kysellä sellaista vakuutusta, että se kattaisi tuollaisen vuokraustouhunkin, mutta tuntui olevan vaikeeta. Henkilöasiakkaan puolella sekä fennia että lähitapiola sanoi, että normaali kasko ei korvaa vuokrauksessa aiheutuneita vahinkoha ja molempien yhtiöiden yrityspuolen myyjät sanoivat, että jos vuokraus on vain satunnaista, niin kyllä normaalikin vakuutus korvaa. Petos ja kavallusvakuutuksia ei toki ole saatavissa henkilöpuolelta, mutta yrityspuolella hinnat ovat sitten huomattavasti korkeampia, tosin kumpikaan noista ei edes hintaa kertonut, kun sanoivat vaan ettet tarvitse. Tarttis varmaan saada kirjallisena jos autoa joskus vuokraisi jollekkin...
Oulaa:
IF saa jäähyväiset tällä päivämäärällä ^-^
Lähi-Tapiolan vakuutukset tulee seuraavaksi noin 500€ halvemmalla vuodessa .
Ihan prikulleen samanlaisiahan nuo vakuutukset ei ole ,eikä tarvitsekkaan .
Mm paljon laajempi henki-ja tapatusmavakuutus sekä matkavakuutus kotivakuutuksen yhteydessä kuin If:llä ja halvemmalla .
Motskarin vakuutuksessa suurin yksittäinen ero ,lähes 300€ vuodessa.
Ja sitten saapi S-bonuksia syötäväksi :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta