Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vakuutuskilpailutusta.
Leader dog:
Suurin säästö syntyy kun on ihmisiksi, eikä kiirehdi ja pitää vain pakolliset vakuutukset..... :o :o
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 18.02.2016 kello on 19:57 ---minä siirsin kaikki vakuutukset tapiolasta fenniaan syynä hinta.kun fenniassa sf.karavaanarit saa jonkunlaisen alennuksen joka on suurempi kun tapiolan s boonus etu.kannataa kysyä tarjous meillä säästö vuodessa noin tonni Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Pari vuotta sitten ei fennia edes tehnyt mulle tarjousta vakuutuksista,vakuutusmyyjä totesi ettei pysty millään antamaan vakuutuksia sillä hinnalla millä Tapiola ja Turva antoi.
Soittelivat taannoin fenniasta ja totesivat että nyt on hinnoittelu muuttunut,kilpailu kykyiset ehdot ja hinnat, tuleppas kuuntelemaan tarjousta.
Ei sattunut ajat kohilleen joten käymättä jäi, mutta hyvä tietää ett joku on saanut edulliset vakuutukset,jos vaikka joskus kävis tarjouksen hakemassa.
hemppat:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 14.08.2015 kello on 00:23 ---Fenniassa meillä kikki mitkä sinne saa. YEL ELOssa joka on Tapiolan ja Fennian yhdistymisen jälkeinen läkevakuutusyhtiö.
Fennian edut SFCn ja AL asiakkaille ulkomaanmatkoilla yksi syy ja kun tuolla on ne vakuutukset ollut yli 30v ja kaikki tarvittava hoitunut helposti niin ei edes harkita vaihtoa
--- Lainaus päättyy ---
Fennian huono puoli on käsittämättömän hidas asikaspalvelu varsinkin vahinkoasioissa, kukaa jaksaa viisi viikkoa odottaa tietoa siitä että asia on käsittelyssä. Todella huono yhtiö.
Oli pakko vaihtaa.
Ruutiukko:
Taitaa fennia olla se vakuutusyhtiö jossa vahinkotilanteessa syntyy eniten ongelmia korvausten kanssa.
Minä en tuosta yhtiöstä ottaisi vakuutusta vaikka kuinka halvalla myisivät.
pamaus:
Juuri fenniasta kokemusta. Kun kersa kaatui astianpesukoneen kannen päälle ja kansi kieroon. Huoltomiehen sai heti kutsua, joka teki arvion. Huoltomies ilmoitti Fennialle ja fennia ilmoitti meille että he toimittavat vastaavan koneen tilalle paikalle asennettuna. Tähän meni viikko koko hommaan. En voi moittia fenniaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta