Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Uretaanieristeiden suhtautuminen veteen, miten käyttäytyvät?

<< < (18/21) > >>

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 12.08.2015     kello on 08:00 ---No, sinä toistat tuota samaa -90 Solkkua ;D
Niin minäkin voin kertoa jotta tunnen monta joilla -90 Solkkua joissa ei ole mitään vuotoa ollut.
Eikä ole vieläkään.
Nuo Soliferit on suomen yleisin matkailuvaunumerkki , joten niistäkin löytyy kaikenlaista. Varsinkin kun ovat tänävuonna jo 25v vanhoja nuo ysikymppiset.
Ja pitäjiä on monenlaisia. Kuuluisin vuotopaikka on merkistä riippumatta tuo etukulma, se mihin yhdistyslippujen teline ruuvattiin.
Mitä tästä opimme ? Ei kannata kuulua yhdistyksiin, tai ei ainakaan laittaa lipputankoa.

--- Lainaus päättyy ---

Millään muotoa en soliferia mollaan, jos luet aikasempia tekstiä, olen moneen otteeseen kertonut, että Jubilee mallit olivat aikaansa edellä jne.

Tässä tekstissäni oli oleellista se, että vuoto voi olla näkymätön ja vähäinen, mutta vuosien saattossa vahingot voivat olla merkittävät merkistä riippumatta.

K.E.V:
Juu, en tarkoittanut kyllä sitä. Mainitsin vain ettei tuo ole sääntö, poikkeus kylläkin.
Ja useammin Solkuissa on vesivahinkoja kuin vaikka LMC:ssä , johtuu määrästä ainakin.

MCL:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 11.08.2015     kello on 19:42 ---Kuka se asiantuntija on kun et maininnut? Ei ole helppoja juttuja nämä vaunuasiat.

--- Lainaus päättyy ---

On tainnut joskus mm lämmityslaiteasiant untija kaupanneen sivustolla itse hyväksi ja kuivaksi toteamaansa vanhaa vaunua. Ehkäpä häneltä saa ostaa asiantuntijapalvelu a tai hän tietää mistä sellaista löytää?

Vai tarkoittaako kommentti sitä, että aloittelijan ei kannata käydä kaupoilla asiantuntijan kanssa?

MCL:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 12.08.2015     kello on 12:43 ---Juu, en tarkoittanut kyllä sitä. Mainitsin vain ettei tuo ole sääntö, poikkeus kylläkin.
Ja useammin Solkuissa on vesivahinkoja kuin vaikka LMC:ssä , johtuu määrästä ainakin.

--- Lainaus päättyy ---

Sitä vain ihmettelen, ilman tarkempaa tilastotietoa, miksi nykyään kesäisillä karavaanialueilla suurin osa 80-luvun vähäisestä vaunumäärästä, on saksalaismerkkejä, Soliferejä aikakautensa mahtimyyntimääriin nähden on todella vähänlaisesti, Matkaajia jokunen ja Kafit tuntuvat hävinneet lähes kokonaan?

seijantie:
 >:D Kyllä minua niin v...taa eräät jotka tännekin kirjoittavat solkkua ylistäviä lausuntoja ja jotka vielä jokin aika sitten lähes kävivät päälle jos solkusta jotain negatiivista kirjoitti.90 luvun vaunut varmaan olivatkin aikansa kärkeä mutta putosivat kelkasta 2000 luvulla.Minä koen kärsineeni noiden ylistävien lausuntojen johdosta useamman kymppitonnin vahingon kun näiden mainospuheiden perusteella hankin uuden solkun.Jouduin vaihtamaan sen ennenkuin se kaikki ominaisuutensa ehti minulle paljastaa hel....n kalliiseen vaihtovaunun jotta solkusta olis edes sinnepäin saanut vaihdossa.Onneksi tämä nyt vaikuttaa vaunulta joka myytiin sellaisena jota ei tehtaan jäljiltä tarvitse rakentaa uusiksi.Eli kehotan tutustumaan nykyvaunun rakenteeseen jossa puu on mahdollisimman vähäinen osa rakennetta ja uretaani elementit pääosassa. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View