Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Ajokiilojen käyttö asuntoautoissa
ihaa:
Kiertää auton aina ennen poislähtöä niin eiköhän se korvanne sen muistilappusen.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.08.2015 kello on 10:01 ---Kiertää auton aina ennen poislähtöä niin eiköhän se korvanne sen muistilappusen.
--- Lainaus päättyy ---
Näin tulee itse toimittua ja samalla tarkastettua mm. että luukut on kiinni, tukijalat ylhäällä, piuha irti, renkaissa ilmaa... Thumb
Alan:
En ymmärrä, miten ajokiilat voisi unohtaa. Itse ajan aina eteenpäin niiden päälle, kun jotkut näkyy peruuttavan.
Kahdeksan kauden ja reilun parin sadan lähdön saldo: kerran unohtunut vaunun porrasjakkara (haettiin), kerran sähköjohto (rasia uusiksi) ja kerran mainittu, sateensuojaan auton alle laitettu kiilojen laatikko.
Onneksi takatukijalat ei kertaakaan, ja laitan aina veivin kuskin jalkatilaan.
ihaa:
Onneksi astinlaudat on sen verran matalalla ettei ajokiiloja voisi edes kuvitelmissakaan laittaa renkaiden taakse. Miksi kukaan yleensä peruuttaisi niiden päälle, pakkihan on yleensä aina harvempi kuin ykkönen ja siten hankalampi ajettava tarkkuutta vaativassa hommassa.
Raksaus:
Itse yhden kesän saldona on useampi portaan alas unohtuminen. Ei koskaan lähdettäessä varsinaisesti liikkeelle mutta tosiaan jo muutaman kerran kun on tehty joku pysähdys ja sitten jatkettu matkaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta