Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Älylaturi vanhan tilalle, CTEK MXS 5 tai 7 - kirkastuuko vai ei?

<< < (5/9) > >>

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: hexxxi - 11.08.2015     kello on 20:37 ---Onkos jo kokemusta tuosta Bilteman laturista? Toimiiko hyvin?

--- Lainaus päättyy ---
Kokemusta vasta yhden viikonlopun osalta ja hyvin ajo asiansa  Thumb kerrotaan lisää kunhan tulee enempi kokemusta

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 12.08.2015     kello on 08:11 ---Kokemusta vasta yhden viikonlopun osalta ja hyvin ajo asiansa  Thumb kerrotaan lisää kunhan tulee enempi kokemusta

--- Lainaus päättyy ---

Toimiikos tuossa versiossa jo ylläpitolataus niinkuin kuuluu? Pari vuotta sitten mulla oli tuommoinen Bilteman laturi. Se latasi kyllä nätisti 14.7 voltin jännitteeseen asti, mutta sitten lataus katkesi kokonaan pois, ja akku olisi vaikka saanut tyhjentyä, jos kuorma olisi ollut päällä.

Edit: Siinä mun versiossakin kyllä ylläpitolatausta mainostettiin, sain sen palautettua sitten...

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 17.08.2015     kello on 09:31 ---Toimiikos tuossa versiossa jo ylläpitolataus niinkuin kuuluu? Pari vuotta sitten mulla oli tuommoinen Bilteman laturi. Se latasi kyllä nätisti 14.7 voltin jännitteeseen asti, mutta sitten lataus katkesi kokonaan pois, ja akku olisi vaikka saanut tyhjentyä, jos kuorma olisi ollut päällä.

Edit: Siinä mun versiossakin kyllä ylläpitolatausta mainostettiin, sain sen palautettua sitten...

--- Lainaus päättyy ---
mulla samanlainen kokemus tuosta niinkuin siitä isommasta mallista myös Thumbd

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 17.08.2015     kello on 09:58 ---mulla samanlainen kokemus tuosta niinkuin siitä isommasta mallista myös Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Siitä syystä minäkin palautin sen. Jykevähän se olisi ollut.

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 17.08.2015     kello on 09:31 ---Toimiikos tuossa versiossa jo ylläpitolataus niinkuin kuuluu?

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy laittaa testiin illalla, pientä kulutusta päälle ja tarkistus perjantaina, et onko akku tyhjä  ;D

Edit: Nyt on kaljakaappi, ottoteho 40w kytketty päälle ja akku on 90ah joten eiköhän se perjantaihin mennessä selviä toimiiko ylläpitolataus, vai onko akku tyhjentyny ja minä marssin kiukkuisena kohti Biltemaa  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View