Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Pikku katumaasturista veturiksi
kimi:
Tuohon mielikuvaan vielä.
Meille ei ikimaailmassa Fiattia ostettaisi, kuitenkin olen saman knsernin Alfalla ajanut 60 000km ja jopa harkitsen sen pitämistä vielä.
Pitkälti samaa tekniikkaa, kuitenkin merkit antaa minulle täysin erilaiset mielikuvat. Ja ajo-ominaisuuksien takia tuon pidän.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 6.08.2015 kello on 14:14 ---Samoin minäkin aikoinaan ajattelin mutta olen muuttanut sittemmin käsityksiä eikä se johdu vain siitä syystä että sellainen nyt sattuu pihassa olemaan. :D
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 6.08.2015 kello on 14:23 ---Kyllä se olisi jo vaihtunut jos ei vaimo olisi tyytyväinen, kukapa sitä nyt ajaisi autolla josta ei pitäisi ?
Vaimolla on tapana hankkia se mikä tuntuu hyvältä, mä ostin taas Toyotan kun se nyt on Toyota, eihän siinä muuta vaihtoehtoa silloin ole. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se linja tuokin, tehdään ja ajatellaan justiin niin kuin emäntä sanoo. On turvallista ja pääsee helpolla, jos luonto antaa myöten. :'(
Fiilispohjalta kulkuvälineen hankinnasta voi sitten olla montaa mieltä, oli kysymys henkilö- tai matkailuautosta.
Toyota on varman päälle hankittu järkiostos kulkuvälineeksi, mutta vähissä on ne Toyotat, joiden kanssa voi ajamisen ilosta nauttia.
Aakku:
Korat haukkuu ja Duster kulkee.... :)
Toivottavasti saa enemmän negatiivisia mielipiteitä, niin hieman halpenisi nuo käytetytkin.
Ranskalaisetkin on rapeita ja hyviä sellaisia saa vain nakkarilta. Siksiköhän mulla on ranskalaisia käytössä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 6.08.2015 kello on 16:13 ---Korat haukkuu ja Duster kulkee.... :)
--- Lainaus päättyy ---
Outoa että jotakin henkilöä kenellä omaa kokemusta automallista sanotaan Koiraksi ja kertomusta haukkumiseksi.
Sit kun joku kertoo kumminkaimantyökave rinmorsiamen kokemuksesta niin se otetaan heti vakavissaan :D
kimi:
^Jos minuun viittasit yritin mahdollisimman selvästi tuoda julki oma kokemukseni joka on olematon. Arskalla nuo taitaa olla hänen vastuulla ja tieto uskottavaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta