Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Pikku katumaasturista veturiksi

<< < (5/12) > >>

ihaa:
Ei ole ainakaan noin merkittäviä eroja bensa ja diesel-Dustereiden välillä Dacia foorumin mukaan.

kimi:
Kyllä Dacia on merkki joka minulla jäisi kauppaan. Paljon on kaverin kaiman kummin juttuja kuulunut ja Arskan kertomukset täydentävät kertomuksia.
Mielikuvilla autoja myydään ja merkkiliike pystyy ylläpitämään korkean jälleenmyyntiarvon jos tehdas tukee tällaista toimenpidettä. Tuota tukee myös omistajien merkkiuskollisuus, muualta ei saa samaa kuin merkkiliikkeessä vaihdossa samaan merkkiin.
En ole katsonut miten nuo on hinnoteltu ja löytyykö liikkeiden välisiä eroja vai onko tuokin vaan mielikuva jälleenmyyntiarvost a.

Kauppakassina tuo näköjään toimii kuitenkin ja ehkä merkki on sellainen että ostajakunta hakee nimenomaan kevyeen vähäkilometriseen ajoon autoa. Paljon ajavat ja esim. vaununvetäjät etsivät sitten muilla kriteereillä.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  6.08.2015     kello on 14:02 ---Kyllä Dacia on merkki joka minulla jäisi kauppaan..

--- Lainaus päättyy ---

Samoin minäkin aikoinaan ajattelin mutta olen muuttanut sittemmin käsityksiä eikä se johdu vain siitä syystä että sellainen nyt sattuu pihassa olemaan.  :D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  6.08.2015     kello on 14:14 ---Samoin minäkin aikoinaan ajattelin mutta olen muuttanut sittemmin käsityksiä eikä se johdu vain siitä syystä että sellainen nyt sattuu pihassa olemaan.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Ei tietenkään eihän se silloin teillä olisi

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  6.08.2015     kello on 14:16 ---Ei tietenkään eihän se silloin teillä olisi

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se olisi jo vaihtunut jos ei vaimo olisi tyytyväinen, kukapa sitä nyt ajaisi autolla josta ei pitäisi ?

Vaimolla on tapana hankkia se mikä tuntuu hyvältä, mä ostin taas Toyotan kun se nyt on Toyota, eihän siinä muuta vaihtoehtoa silloin ole.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View