Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Pikku katumaasturista veturiksi

<< < (4/12) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.08.2015     kello on 11:16 ---Noita Dusterin hintoja, kun katselee, niin minusta pitävät hyvin hintansa. Suhteessa uuden Dusterin lähtöhintaan, niin käytetystäkin saa maksaa melko hyvin.

--- Lainaus päättyy ---

Et ole väärässä.  ;)

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288627131274.html

Arska:
No tässä nopeesti yritän olen tallinnanpaatissa. No meillä on 5 dasiaa nyt ne on kovemmalla käytöllä mutta muutama oli ihan normikäytöllä elikkä 20-100 km päivässä herrain ja mun käytössä. Ei mitään poikkevaa käyttötapaa joka voisi aiheuttaa vikoja. Mutta oli ne missä käytössä tahansa niin samat viat niihin tuli vuorollaan. Jos yhdestä meni pyöränlaakeri niin heti tietää että kohta menee toisista ja kohta toinenpyörä  jne. Ja tosiaan varaosien saanti on todella hidasta vaikka meilläkin sitä hoitaa volvoliike.
Hei palataan asiaan viikonloppuna kun taas olen maisemissa.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  6.08.2015     kello on 10:58 ---... olen helvettini siltä osin jo kärsinyt.

--- Lainaus päättyy ---

Jonka Ford sitten viimeistelee täydellisesti.  ;)

Jeps, tämä oli sitten se pakollinen heitto jonka automies varmasti on kuullut.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  6.08.2015     kello on 11:41 ---Jonka Ford sitten viimeistelee täydellisesti.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tuskinpa, vaikka on ollut oikeasti kovalla käytöllä. Toisin kuin suomisuvireissaajie n viatit.

Fiattien kanssa olen lähinnä helvettini kokenut, ja yhden Opelin.

Nyt ei puhuta matkailuautoista, mutta niihinhän ei laadukasta alustaa ole olemassakaan. Tai on, mutta vain pieneen autoon.

eura665:
Olikos se niin että Arskan kokemus on bensadusterista, olisiko diisseli alustaltaankin jämerämpi?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View