Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Cabby vuosihuolto ja kosteusmittaus.
seppoko:
Kukahan tässä jankuttaa? ?
Cabby taitaa olla sen verran harvinainen merkki, ettei ainakaan aktiiveilla ole sellaista.
Beedro:
Onkai tää Seijantien juttu jokin trollaus, eikai kenelläkään ole aikaa/viitseliäisyyttä jauhaa tällaisesta asiasta päivätolkulla. Jätä se vaunu mittaamatta ja sillä selvä. Minä ainakin mittaan omani vaikkei vuodakaan.
seijantie:
Mikä muu kuin tyttöystävä siellä Cabbyssa kostuu? :P
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 4.08.2015 kello on 07:44 ---Mikä helvetin rahastus ?
Tuohan on vapaaehtoista vaikka yx lupaa muilta siihen kyselee.
--- Lainaus päättyy ---
Tavaralla pitää lain mukaan olla takuu ja sen jälkeenkin valmistaja vastaa selvistä virheistä.
Mikä 'takuu' on sellainen, josta asiakkaan pitää maksaa joka vuosi?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 4.08.2015 kello on 09:27 ---Ei yksikään cabbyn omistaja ole vielä ilmoittautunut kostean vaunun omistajaksi.Minusta ajatuksen juoksu on silloin vähän pitkässä langassa jos näiden kirjoitusten perusteella ei ole vieläkään jyvällä asiassa.Minä en ymmärrä mitä tekemistä kosteusmittauksella on sen kanssa jos kosteus tunkee sisään tiivisteen raosta?Kosteusmittauksella ja takuu korjauksella ei ole silloin mitään yhteyttä.Selkeä vuoto menee joka tapauksessa takuukorjaukseksi.E n ole katsonut takuuehtoja kuuluvatko tiivistevuodot tiiviystakuun sisältöön.Pienellä kirjoitettua en näe lukea.Sen sijaan turhat mittaukset ovat selkeästi rahastusta.Mistäkö tiedän?Olen pari vaunua vaihtanut uusiin noin viisivuotiaina joten tiedän aika tarkkaan paljonko ne nostivat hintaa.Siksi olen muutaman kerran pyöritellyt päätäni katsellessani kymmenvuotiaan vaunun pyyntihintaa ja miettimällä että 40te solkkua kannattaa pitää 10v koska siitä saa vaihdossa saman kuin 5v ikäisestäkin.
--- Lainaus päättyy ---
No jo on taas tekstiä. "En ole katsonut takuuehtoja kuuluvatko tiivistevuodot tiiviystakuun sisältöön"
Mitähän muuta siihen tiiviystakuuseen kuuluu. :laugh: :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta