Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Cabby vuosihuolto ja kosteusmittaus.

<< < (9/15) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  3.08.2015     kello on 16:52 ---Minun on pakko käyttää joka vuosi kosteus mittauksessa jotta takuu säilyy Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Onhan sekin tapa rahastaa, ja mikä 'takuu' se sellainen on?

K.E.V:
Mikä helvetin rahastus ?
Tuohan on vapaaehtoista vaikka yx lupaa muilta siihen kyselee.

seijantie:
Ei yksikään cabbyn omistaja ole vielä ilmoittautunut kostean vaunun omistajaksi.Minusta ajatuksen juoksu on silloin vähän pitkässä langassa jos näiden kirjoitusten perusteella ei ole vieläkään jyvällä asiassa.Minä en ymmärrä mitä tekemistä kosteusmittauksella on sen kanssa jos kosteus tunkee sisään tiivisteen raosta?Kosteusmittauksella ja takuu korjauksella ei ole silloin mitään yhteyttä.Selkeä vuoto menee joka tapauksessa takuukorjaukseksi.E n ole katsonut takuuehtoja kuuluvatko tiivistevuodot tiiviystakuun sisältöön.Pienellä kirjoitettua en näe lukea.Sen sijaan turhat mittaukset ovat selkeästi rahastusta.Mistäkö tiedän?Olen pari vaunua vaihtanut uusiin noin viisivuotiaina joten tiedän aika tarkkaan paljonko ne nostivat hintaa.Siksi olen muutaman kerran pyöritellyt päätäni katsellessani kymmenvuotiaan vaunun pyyntihintaa ja miettimällä että 40te solkkua kannattaa pitää 10v koska siitä saa vaihdossa saman kuin 5v ikäisestäkin.

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie -  4.08.2015     kello on 09:27 ---Ei yksikään cabbyn omistaja ole vielä ilmoittautunut kostean vaunun omistajaksi.Minusta ajatuksen juoksu on silloin vähän pitkässä langassa jos näiden kirjoitusten perusteella ei ole vieläkään jyvällä asiassa.Minä en ymmärrä mitä tekemistä kosteusmittauksella on sen kanssa jos kosteus tunkee sisään tiivisteen raosta?Kosteusmittauksella ja takuu korjauksella ei ole silloin mitään yhteyttä.Selkeä vuoto menee joka tapauksessa takuukorjaukseksi.E n ole katsonut takuuehtoja kuuluvatko tiivistevuodot tiiviystakuun sisältöön.Pienellä kirjoitettua en näe lukea.Sen sijaan turhat mittaukset ovat selkeästi rahastusta.Mistäkö tiedän?Olen pari vaunua vaihtanut uusiin noin viisivuotiaina joten tiedän aika tarkkaan paljonko ne nostivat hintaa.Siksi olen muutaman kerran pyöritellyt päätäni katsellessani kymmenvuotiaan vaunun pyyntihintaa ja miettimällä että 40te solkkua kannattaa pitää 10v koska siitä saa vaihdossa saman kuin 5v ikäisestäkin.

--- Lainaus päättyy ---
Mitäpäs asiasta jankutat, ole viemättä kosteusmittauksiin ja säästät jonkunpennin. Mikäli jostainsyystä ongelmia ilmenee niin sitten riitelemään maksajasta.

seijantie:
 ;D Unohda koko juttu,kun ei aukea niin ei aukea. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View