Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Cabby vuosihuolto ja kosteusmittaus.
seijantie:
Pähkäilin tossa kun vaunu on seissyt koko vuoden melkein paikallaan onko järkee vai ei viedä sitä tiiveys ja kosteusmittaukseen?Muuta laitettavaa vaunussa ei vuoden aikana ole ilmennyt.Cabbyn rakenteessahan niitä kosteushaittoja ei pitäisi ilmetä.Onko kokemuksia? Thumb
pamaus:
Minun kokemus on Solifer vm 1991, joka on ollut arvostetussa liikkeessä kosteusmittauksessa, josta tuli viralliset paperit ja laitteet millä mitattu. Oikein laadukasta työtä, paperiteknisesti.
Ainut vain kun avasin kulman, niin vesi juoksi kulmassa ja paperissa oli kosketusmitattu useammasta kohtaa siitä kulmasta, että kosteus oli 10 % ja kulmassa tapetissa oli vielä selvät piikin jäljet, että mittaus oli tehty.
Eli minun tapauksessa mittauksella ei tehnyt yhtään mitään.
K.E.V:
Mitäköhän yhteistä aloittajan vuoden vanhalla tuon jälkimmäisen kanssa? Varsinkaan kun mittaaja ei ole osannut edes tehdä sitä. Itse käytän vuosihuollon yhteydessä kyllä omani. On tuo takuu voimassa.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 1.08.2015 kello on 15:58 ---Mitäköhän yhteistä aloittajan vuoden vanhalla tuon jälkimmäisen kanssa? Varsinkaan kun mittaaja ei ole osannut edes tehdä sitä. Itse käytän vuosihuollon yhteydessä kyllä omani. On tuo takuu voimassa.
--- Lainaus päättyy ---
"vaunu on seissyt koko vuoden melkein paikallaan onko järkee vai ei viedä sitä tiiveys ja kosteusmittaukseen?Muuta laitettavaa vaunussa ei vuoden aikana ole ilmennyt"
Vaunun ikää tuossa ei ollut mainittu, vain se, että se on melkein vuoden seissyt, vaunun ikähän voi olla mikä vain. Nykyisellä omistajalla ilmeisesti ollut vuoden.
Ja kysyttiin, että kannaattako viedä kosteusmittaukseen, niin kerroin vain oman kokemukseni kosteusmittauksesta .
Jos vaunu on uusi, niin ilman muuta kannattaa vuosihuollot teettää.
K.E.V:
En minäkään nähnyt siinä ikää. Mutta yleisesti tiedossa että on uusi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta