Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Akun kesto\invertteri

<< < (2/6) > >>

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  1.08.2015     kello on 10:32 ---Joo, jos mitään virtaa tilalle tuovaa ei ole niin mikroilut voi melkeimpä unohtaa.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

Se on suhteellista tuo mikron käyttö   ;D
Meillä puskaparkkeeraus kestää yleensä max 3 päivää ja sen jälkeen ollaan tolppasähkön perässä ja vesi täydennyksen tarpeessa sekä saunaan/suihkuun on mukava päästä  :)

1500/3000w Invertteriä varten on oma 100ah akku ja kun pääsee tolppasähkön perään sitä lataa 20Ah mascotti.

Viime puska reissu (2 yötä)  invertteriä käytettiin:
- 3 annosta ruokaa mikrossa lämmitettiin
- 4 kertaa 6 kuppia kahvia keitettiin moccamasterilla

Toki kaasulla voi keittää kaffet myös ruuankin lämmittää mutta on se näppärä tuo invertterikin.

Pitäähän se aurinkopaneeli asentaa mutta ei tälle vuotta ole tarvetta  ;D
Vesivoimala toimis tänä vuonna paremmin  :laugh:

Teukka-74:
Humoristi on oikeassa mutta vaatii kyllä hyvä kuntoiset akut(kellä nyt huonoja onkaan ). Olen minäkin intikkaa käytellyt mikrolle mutten ehkä noin paljoa ilman lisävirtaa. Nyt intikka pyörittää kompura jääkaappia .

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  1.08.2015     kello on 11:38 ---Humoristi on oikeassa mutta vaatii kyllä hyvä kuntoiset akut(kellä nyt huonoja onkaan ). Olen minäkin intikkaa käytellyt mikrolle mutten ehkä noin paljoa ilman lisävirtaa. Nyt intikka pyörittää kompura jääkaappia .

--- Lainaus päättyy ---

Joo ja sulla on kennot katolla  ;)

--- Off-Topic: ---Minkälainen kompurakaappi sulla oli?
Tämmönen kötöstys löytyy

Teukka-74:
Intikkahan mulla on samanlainen kuin sulla . Verkkokaupasta ostin 88Kwh/v ,kulutukseltaan olevan jääkaapin. A++ luokkaa. Niin onhan mulla ne panelit mut aurinkoa ollut nihkeästi. Roikan nokassa, aggrekaatin ja paneleiden kanssa on tää kesä menty

LunaNegra:
120Ah akkuja ja hyvin vähän aurinkoa tarjolla niin 6 päivää jakso akut pitää kaapin kylmänä. Sit alko oleen niin tyhjät et pistin pelin poikki. Samat vermeet ku Teukalla.
-Luna

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View