Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Akun kesto\invertteri

<< < (3/6) > >>

perho-ukko:
Minulla kennot katolla,intikka 1500W,akusto "vaatimattomat" 540 AH !

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  1.08.2015     kello on 14:42 ---Minulla kennot katolla,intikka 1500W,akusto "vaatimattomat" 540 AH !

--- Lainaus päättyy ---
kun sais muutki ymmärtämään sen jott akkuu pitää olla ett sillon ku virtaa tulos ni saadaan se talteen..

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli -  1.08.2015     kello on 19:32 ---kun sais muutki ymmärtämään sen jott akkuu pitää olla ett sillon ku virtaa tulos ni saadaan se talteen..

--- Lainaus päättyy ---
Minä olen tämän tänä kesänä ymmärtänyt  Thumb Thumb Thumb Rahan keruu menossa KUNNON
akustoon  :)

Humoristi:
Olis toinenkin 100ah akku tallissa mutta en vielä laittanu paikoilleen. Sitten kun laittaa aurinkopaneelin katolle niin lisää sen toisen akunkin. Sais vain olla kantavuutta vaunussa enemmän  ;)

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli -  1.08.2015     kello on 19:32 ---kun sais muutki ymmärtämään sen jott akkuu pitää olla ett sillon ku virtaa tulos ni saadaan se talteen..

--- Lainaus päättyy ---

Mullaki joskus ollu semmosia työmaan tuomia etuja, aikanaan sain pelastettua 12 vuotta vanhan romuun menossa olleen tukiaseman 48V akuston :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View