Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Octavia vs Superb veturina
MRi:
Syksyllä vaihtuu Octavia Superbiin.
Tänään lähti tilaukseen Superb Combi 190 TDI 4x4 DSG.
Varustelu karkasi käsistä ja alkoi kyllästyttämään lisävarusterastien laitto. Malliksi valikoitui Laurin & Klement jossa oli vetokoukkua ja tavaratilan verkkoa lukuunottamatta kaikki muu vakiona.
No tuolla mennään sitten seuraavat 3 vuotta.
Catiska:
Itse vähän katselin täysin samaa mallia. Muistelin kyllä että siihen pystyi raksimaan hiukka enemmän niitä lisävarusteita kuin nuo kaksi L&K paketin päälle.
Jossain pitäisi päästä kunnolla tutustumaan ko kapineeseen ja varusteiden toteutukseen.
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 1.03.2016 kello on 19:29 ---Itse vähän katselin täysin samaa mallia. Muistelin kyllä että siihen pystyi raksimaan hiukka enemmän niitä lisävarusteita kuin nuo kaksi L&K paketin päälle.
--- Lainaus päättyy ---
No joo tarkennetaan että nuo kaksi oli ne mihin itsellä oli tarve. Ois siellä lisäksi ollut murtohälytin, lämmitettävä tuulilasi, suksipussi, tv-viritin, peruutuskamera etc
Octaviasta viisastuneena tajusin tilata koukkuun saman tien lataus- ja jatkuvan virran asennuksen. Ei saa tehtaalta vaan pitää kuulemma tehdä täällä Suomessa. Toisaalta ymmärrän ja toisaalta en...
volvo:
aikakin ennen laitettiin tiettyjä lisävarusteita suomessa ettei ne lisää autoveroa. mutta koukku on niin markinaali tuote ettei tehtaalla ole mitään järkeä alkaa asentaa niitä.
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 1.03.2016 kello on 20:02 ---aikakin ennen laitettiin tiettyjä lisävarusteita suomessa ettei ne lisää autoveroa. mutta koukku on niin markinaali tuote ettei tehtaalla ole mitään järkeä alkaa asentaa niitä.
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen käsityksessä että toi käännettävä koukku tulee tehdasasenteisena.
https://www.youtube.com/watch?v=9FjYjqGNmAI
Mutta lataus- ja jatkuvan virran piuhat ei ole vakiona => piuhat tuodaan täällä Suomessa konehuoneesta koukulle. Helpompi ois vetästä tehtaalla kun ei ole kaikkea sisustusta tiellä mutta ei tosiaan ole valinnainen varuste niin ei onnistu.
Myyjältä kysyi kuinka moneen tulee koukku lisävarusteena niin vastaus oli että noin puoleen. Itse olisin veikannut että 20-25 % tilattavista autoista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta