Nyt puhutaan kuitenkin sen verran halvasta hintaluokasta että erot yksilöissä on huikeita ja kuitenkin rahallinen säästö kalenteriin tuijottamalla aika pieni, että jos keväällä on loistoyksilö tarjolla niin ei kannattane jäädä odottelemaan syksyä.
Kyllä ne erot yksilöissä rupeaa löytymään jo hieman kalliimmistakin kun ikää tulee. Montaa vuotta ei tuollaisen matkakopin tartte olla huonolla pidolla kun sen siisteys ja sitä kautta myöskin kunto tipahtaa ihan oleellisesti. Just nämä mistään tietämättömät tahi besserwisserit pilaa nuo vermeensä joko ihan totaalisella "mä vaan ajan tällä" -linjalla tai sitten ollaan tietävinään miten joku pikkuvika pitää muka "korjata"

Mitä tulee hintatasoon, niin se ei todellakaan kerro kaikkea! Täysille pas...ekin rämpästään pokkana sama hintahuuto kuin hyväkuntoisellekin ja toivotaan että paikalle osuu joku autokuumeinen newbie joka ei mistään tiedä mitään. Rahat vaan pois ja hyvää matkaa

Tässäkin kuitenkin tosiaan puhutaan jo hintahaarukan alapäässä olevista laitteista, niin sen kohteen perusteellinen tutkiminen on ensiarvoisen tärkeää, ettei sieltä tule sitten jotain ylläreitä vastaan.
Täysin viatontahan ei ole olemassakaan, mutta olisi edes sellainen jonka vikojen kanssa pystyy elämään tai jopa ne korjaamaan. Itselläni se eka as.auto oli 3k€ hintaluokassa ja kyllähän tuostakin löytyi sitten vähän sitä sun tätä kun laitetta perusteellisesti ajan kanssa omassa pihassa läpi kävi, mutta ei sentään mitään aitoja ylläreitä. Noita sitten pikkuhiljaa fixailtiin sen pari kautta mitä tuo auto itselläni oli ja myydessä sainkin siitä sen mitä olin itse maksanutkin, joka kertonee jotain myös siitä ettei nuo hinnat tässä luokassa enää kovin nopeasti ajan myötä laske. Toki nuo huollot, korjaukset yms. tuli ns. "takkiin" mutta ei nyt mitään mahdottomia sentään pidä vaatia

Ja hiukka sama kuvio sitä on tämän nykyisenkin kanssa toistunut. Sellaisia pieniä juttuja löytyy sieltä täältä, mutta niiden kanssa voi ihan hyvin elää ja tosiaan laittaa itse kuntoonkin kun perusasiat on kuitenkin kondiksessa. Hintaneuvotteluissa
kin kun vrt. ns. vastaaviin, niin se mitä tuosta maksettiin kertoi jo että joko ex. omistaja (myyjänä yritys, ei yksityinen) oli totaalisen tympääntynyt tuohon, oli suuressa rahapulassa ja kiire kauppojen kanssa tai että tosiaan tuossa on jotain ns. sanomista. No ehkä tuossa oli sitten vähän noita kaikkia, mutta eipä tuo oma budjetti olisi noihin "vaataaviin" mitenkään riittänytkään, joten siinäkin mielessä tämä pähkiminen on enempi vain akateemista ajanhukkaa

Eli rauhallisesti etsii, tutkii ja pohtii, kyllä se mielitiettykin sieltä aikanaan sitten löytyy, itsellä meni 2v tuon sopivan hakemiseen, mutta kyllä nyt reissuilukin maittaa, jo muutaman tuhannen km verran tänä vuonna ja tänään olisi tarkoitus taas lähteä