Miksei "meillä" ole käytössä nimikilpeä kuten rahtareilla on ?Oisko siksi, että meillä ei oo noi laavehkeet lainkaan yleisiä..
..
Miksei "meillä" ole käytössä nimikilpeä kuten rahtareilla on ?Oisko siksi, että meillä ei oo noi laavehkeet lainkaan yleisiä.. Mistäs tommosen tarran helpoiten saa?
Oisko siksi, että meillä ei oo noi laavehkeet lainkaan yleisiä.. No ei se ny lälläreihin mitenkään liity rahtipuolellakaan ![]() Mistäs tommosen tarran helpoiten saa? Jos tarkoitit minun kilpeä niin minulta sää sähköpostilla pohjan jonka itse laminoi. Saa sen minulta laminoitunakin hintaan 1 € + kirjemaksu.
Pitänee värkätä....sittempä hän näköö kenen kulkine
Onhan meilläkin nimikilpi. Kiitos mjo:lle ... ![]() minullakin on mutta siinä lukee vain SIPU .. muten ihan samanlainen mutta siinä lukee vain SIPU .. Onko tuolle "rek.tunnuksen" tekstille speksattua fonttia? Itse käytin Broadway BT 300 ![]() Jos mulla olisi tollanen kyltti niin siinä lukisi varmaankin p*rse Arska
![]()
Fontista en tiedä, mullakin on mjo:n tekemä org.rekkari. Kuva tulee kunhan saan muutakin tekstiä asennettua Petteriin.
|