rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!  (Luettu 16424 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:24
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #15 : 15.07.2015 kello on 14:23 »


Liekö näissä "inaktiiviivesissa" edes kyse muutamastakaan tuhannesta, mutta kuitenki..


Oma mutu on että, niitä on huomattavasti enemmän. Me roikuimme jäseninä useita vuosia ja nykyään saan lehden avaamattomassa paketissa kaveriltani jolla ei ole ollut rekisteröityä kulkinetta vuosiin.  Jäsenmaksu on kohtalaisen pieni ja menee maksuun muitten laskujen ohessa sen kummemmin ajattelematta onko jäsenyydelle perustelua.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:12
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #16 : 15.07.2015 kello on 17:40 »
Jäsenmaksu on kohtalaisen pieni

Tässä lienee se syykin miksi jäsenmäärä (tai ainakin jäsennumerot) kasvaa noinkin rajua tahtia. Meinaan jos hintaero ei-SFC on luokkaa 10€ per yö, niin montaa yötä ei tartte leirintäalueella oleskella kun on jo jäsenmaksu "tienattu" 8)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #17 : 15.07.2015 kello on 18:21 »
Sori oftopikki !
Siis onko siellä SF:ssä se mun vanha numero,joku 13 vai 17 tuhatta ja rapiat , uudistettavissa jos liittyisin taas jäseneksi ?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:24.05.2024 kello on 17:44
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #18 : 15.07.2015 kello on 18:25 »
Sori oftopikki !
Siis onko siellä SF:ssä se mun vanha numero,joku 13 vai 17 tuhatta ja rapiat , uudistettavissa jos liittyisin taas jäseneksi ?

Kyllä jos liityt takaisin sfc jäseneksi niin saat vanhan sfc numerosi myös käyttöösi.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:20
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #19 : 15.07.2015 kello on 19:13 »
Kyllä jos liityt takaisin sfc jäseneksi niin saat vanhan sfc numerosi myös käyttöösi.

Huhua kylläkin olen kuullut, että eivät toimistossa etsisi,  jos et tiedä sitä. Toivottavasti vain huhua.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
  • Kulkija
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #20 : 15.07.2015 kello on 20:41 »
Luulisi vanhan numeron jostain selviävän, vaikka valokuvasta.  :)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #21 : 15.07.2015 kello on 20:53 »
Älkää ny naurattako etteikö muka kaivais tietoa vanhasta jäsen numerosta !!  Thumbd
Soitto pääkallopaikalle h:linnaan ja kysyt Teemu Tuurilta, homma toimii  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:28
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #22 : 15.07.2015 kello on 20:54 »
Johan on putiikki, jos ei arkistoja ole  :o

No, mutt sitthän skippaan ens kuussa tulevan maksun. Keväällä jatkan sitten faijavainaan nelinumeroisella  :laugh: :laugh: ainakin sukunimi natsaa..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:12
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #23 : 15.07.2015 kello on 21:18 »
Keväällä jatkan sitten faijavainaan nelinumeroisella  :laugh: :laugh: ainakin sukunimi natsaa..

Taitaapi olla henk.koht. nummero, joten "perintönä" noita ei sentään voinne jakaa - voin toki olla väärässäkin ???

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:20
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #24 : 15.07.2015 kello on 22:34 »
Johan on putiikki, jos ei arkistoja ole  :o


Pientä tarkkuutta luetun ymmärtämiseen.

Huhua kylläkin olen kuullut, että eivät toimistossa etsisi,  jos et tiedä sitä. Toivottavasti vain huhua.

Paino sanalla "etsisi"!   

Näin vaan mulle eräs kertoi, kun oli ollut joitakin vuosia poissa.   Toki ajat ja tavat muuttuvat.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:23.04.2020 kello on 17:28
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #25 : 15.07.2015 kello on 22:36 »
Offtopicit ei mua tässä häiritse :) Tänään saavuttiin Ahvenlampi campingiin puuhapuisto Veijarin kautta ja keli on suosinut. Yhdistelmä erittäin hyvä ajaa,  jopa laittomista nopeuksissa. Paikkan on kyllä hieno ja sopii lapsiperheille hyvin. Koitan laittaa kuvia myöhemmin tai viimeistään kun reissulta kotiudutaan.

Lähetetty minun SM-T211 laitteesta Tapatalkilla


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:28
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #26 : 16.07.2015 kello on 00:04 »
^
Hyvä niin..  ;)
Pientä tarkkuutta luetun ymmärtämiseen.

Paino sanalla "etsisi"!   

Näin vaan mulle eräs kertoi, kun oli ollut joitakin vuosia poissa.   Toki ajat ja tavat muuttuvat.
Ei tässä spekulointiasiassa kovin tarkka tarvitse olla - täysin kuvitteellisia asioita maalailin. Siis verbit konditionaalissa (tai futuurissa, jos Suomen kielessä sellaisia olisi)  ;D
Voihan olla, että H:linna Petriinalla (tjsp.) ei ole aikaa, lupaa tai koulutusta plärätä paperista kortistoarkistoa, joka jäsennelty numerojärjestykseen - sitten, jos pitäsisi hakea numeron sijasta nimellä, sitäpä ei ihan helposti sortata niin  :-\

Eli jos ilmoitat numeron - neiti/rouva P kollaa mikä nimi tulee numeron takaa, mutta ei päinvastoin.. taas kuvitteellinen tilanne.  ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:17
Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
« Vastaus #27 : 16.07.2015 kello on 07:12 »
Taitaapi olla henk.koht. nummero, joten "perintönä" noita ei sentään voinne jakaa - voin toki olla väärässäkin ???
Näinpä, periytyy vain puolisolle ja sekin vain suoraan käytöstä.

  • Vieras
  • Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
    « Vastaus #28 : 16.07.2015 kello on 07:20 »
    Ei periydy numero. Mutta nimen perusteella
    löytävät numeron.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2020 kello on 22:56
    • Tyhmä
      • Urheilua aktiiveille
    Vs: Tuoreita Kanavaanareita matkalle!
    « Vastaus #29 : 16.07.2015 kello on 09:07 »
    Offtopicit ei mua tässä häiritse :) Tänään saavuttiin Ahvenlampi campingiin puuhapuisto Veijarin kautta ja keli on suosinut. Yhdistelmä erittäin hyvä ajaa,  jopa laittomista nopeuksissa. Paikkan on kyllä hieno ja sopii lapsiperheille hyvin.

    Tästä Veijarista kuulisi mielellään lisää. Laitettiin nimittäin lomareissun listalle yhtenä mahdollisena kohteena. Sehän löyhästi osuu tuonne toisessa topicissa kyselemäni Joroinen - Tuuri välille.