Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Kolmas kerta Eurooppaan
"Masi":
Se myrskyliina laitetaan niveltangojen yli, ei kankaan koskaan. Ja jousi maakiilan ja liinan väliin antamaan joustoa jolloin tuulen repäisy hukkaa siihen suurimman voimansa.
Ja keskitango aina paikalleen, se estää kangasta läpättämästä ja markiisia niiaamasta alaspäin..
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 23.09.2015 kello on 21:53 ---Se myrskyliina laitetaan niveltangojen yli, ei kankaan koskaan. Ja jousi maakiilan ja liinan väliin antamaan joustoa jolloin tuulen repäisy hukkaa siihen suurimman voimansa.
Ja keskitango aina paikalleen, se estää kangasta läpättämästä ja markiisia niiaamasta alaspäin..
--- Lainaus päättyy ---
No tuota minäkin hunttailin että niveltankojen yli !!!!
Onko se mentävä ostamaan tukea keskelle sitten heti nyt .
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 23.09.2015 kello on 21:53 ---Se myrskyliina laitetaan niveltangojen yli, ei kankaan koskaan. Ja jousi maakiilan ja liinan väliin antamaan joustoa jolloin tuulen repäisy hukkaa siihen suurimman voimansa.
--- Lainaus päättyy ---
..vai niiamasta sisäänpäin, siis kotelon suuntaan?
Näinkö?
Jättäisin tuon kauppaan.. ei sido liikettä auton pituussuuntaan juuri lainkaan (kitkanverran). Mieluummin 2 erillistä. Vaan ei toimi sivuseinien kanssa tuo tyyli..
Jousista olen toistamieltä - liina itse myötää riittävästi. Turhaa antaa liikaa joustoa - alkuvauhtia. Samalla irtoaa tulkijalkojen ankkurointi maahan.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 23.09.2015 kello on 22:24 ---
Jousista olen toistamieltä - liina itse myötää riittävästi. Turhaa antaa liikaa joustoa - alkuvauhtia. Samalla irtoaa tulkijalkojen ankkurointi maahan.
--- Lainaus päättyy ---
Minusta energian kuluttaminen jousiin on järkevämpää kun ohjata se ankkurointiin. Kaikki jousen syömä energia on pois ankkureilta
Oulaa:
Minun liinat ei anna myöten kyllä yhtään .
Nyt kun perehty noihin jalkojen yläsaranoihin niin en vedätä niitä kyllä yhtään.
Kyllä ovet niin lapsellisen rimpulat ,jotta tottamooses.
Nyt myrskyliina on niveltankojen yli ja jalkojen yläpäissä omissa koikuissaan jotta eivät rasita em. saranoita .
Katsotaan aamulla kuin on käynyt . :-[
Mutta jotain täytyy kehittää jos haluaa samalla sivuseinät kiinni .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta