Tarkasta ilmaletkujen kiinnitys lämmittimeen ja ilmasuuttimien aukiolo. Minulla teki saman ja silloin oli lähtevä ilmaletku irti. Tällöin lämmitintila kuumeni liikaa.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Tarkasta ilmaletkujen kiinnitys lämmittimeen ja ilmasuuttimien aukiolo. Minulla teki saman ja silloin oli lähtevä ilmaletku irti. Tällöin lämmitintila kuumeni liikaa.
Kysymys on omasta kulkimesta ja poikani aloitti keskustelun kun en ollut vielä kirjautunut ja nyt asiaan - pannua on tutkittu päivän valossa eikä mitkään putket ole tukossa eikä lemmarit löysällä ja pannu sijaitsee takatallin nurkassa joten ei pitäisi lämmetä liikaa
Minkälaista vikakoodia se vilkuttaa?
Tässä koodit: http://www.karavaanarit.fi/@Bin/105115965/bcl_769_1_0_61_en.pdf Eli vikakoodi 208 (?)
Eli vika paloilmapuhaltimess a, ei pyöri tarpeeksi hyvin. Vilkaise muita samaa pannua koskevia ketjuja tästä osiosta, niin selviää lisää. Ite en ole sen enempää asiantuntija, mitä nyt tuohon vikakoodiasiaan pääsi kerran tutustumaan. Olen käynnistellyt trumaa ja pelittää hienosti kun lähtee kylmänä käyttämään, mutta kun saavuttaa lämpötilan ja sammuu, niin hetken kuluttua ei taas lähde käyntiin. Olen aamuyön tunteina miettinyt, että olisiko lämpötila anturi rikki. kun se tunnin jäähtyy niin taas se lähtee toimimaan -
minul saman tyylinen onkelma ,syyksi paljastu lämpö anturin vika sijainti ,joka oli asennettu oven yläpuolella menevän lämpöputken viereen joka kulki suljetussa tilassa ,kesti yllättävän kauan kyseisen tilan jäähtyminen ,
Trumatic combi probleema selvisi. Syynä oli lämpötila anturi, joka on pannussa. Tilasin uuden osan, hinta alle 100 euroa, helppo vaihtaa. Myös itse vikakakoodi ei pitänyt paikkansa ? Vika ei siis ollut paloilmamoottorissa, jota vikakoodi ilmoitus tarjosi viaksi. Kiitos kaikille neuvoantajille, onneksi on tämä foorumi , josta saa tarvittassa asiallisia neuvoja.
![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|