Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

112 Suomi -sovellus puhelimeen

<< < (8/12) > >>

Timontti:
Onko joku selvillä, mitä 112-sovelluksen näyttämissä koordinaateissa toisessa ruudussa olevat luvut ovat? Ensimmäiseen ruutuun on selvästi merkitty, että ne ovat asteita, mutta onko toisessa ruudussa minuutteja kahdella desimaalilla vai minuutit ja sekunnit pisteellä erotettuina?

Noita ICE-suosituksia olen aina ihmetellyt: Kuinka ne saa esille, kun näppäimistö on lukittuna? Minulla näppäimistö menee aina automaattisesti lukkoon, kun puhelin on minuutin ajan käyttämättä. Se estää tahattomat "taskusoitot" ja vaikeuttaa varastetun puhelimen käyttöä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Timontti - 22.06.2015     kello on 13:38 ---Onko joku selvillä, mitä 112-sovelluksen näyttämissä koordinaateissa toisessa ruudussa olevat luvut ovat? Ensimmäiseen ruutuun on selvästi merkitty, että ne ovat asteita, mutta onko toisessa ruudussa minuutteja kahdella desimaalilla vai minuutit ja sekunnit pisteellä erotettuina?

Noita ICE-suosituksia olen aina ihmetellyt: Kuinka ne saa esille, kun näppäimistö on lukittuna? Minulla näppäimistö menee aina automaattisesti lukkoon, kun puhelin on minuutin ajan käyttämättä. Se estää tahattomat "taskusoitot" ja vaikeuttaa varastetun puhelimen käyttöä.

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin androidissa voit lisätä sen ICE-tiedon omiin tietoihin, jolloin ne näkyvät myös lukitusnäytössä. Sielä voi myös sallia soiton ICE-numeroon ilman lukituksen aukaisua, jos haluaa - helpottaa vaimolle soittamista puhelimen ollessa autosarjassa ajon aikana.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Timontti - 22.06.2015     kello on 13:38 ---

--- Lainaus päättyy ---

Onko sulla näppäimistö lukittu salasanalla?  Mulla aukeaa kahden napin painalluksella tai painalluksella ja pyyhkäisyllä riippuen puhelimesta.

Timontti:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 22.06.2015     kello on 15:25 ---Onko sulla näppäimistö lukittu salasanalla?  Mulla aukeaa kahden napin painalluksella tai painalluksella ja pyyhkäisyllä riippuen puhelimesta.

--- Lainaus päättyy ---

Android-puhelimessani on puhdas data-SIM-kortti, jolla ei voi soittaa puheluita. Puheluita ja tekstiviestejä varten minulla on Nokia peruspuhelin, jonka näppäimistölukon avaamiseen tarvitaan kuuden numeron näppäily. Siinä ja sen edeltäjissä on ollut noita ICE-numeroita puhelinluettelossa jo varmaankin 10 vuoden ajan, mutta en ole koskaan ymmärtänyt, kuinka joku pystyisi niihin soittamaan, kun näppäimistö on lukossa, ellen itse avaa sitä.

Moppc:
Katvealue söi koordinaatit hätäpuhelusovelluks elta – mökkisauna paloi poroksi
http://yle.fi/uutiset/katvealue_soi_koordinaatit_hatapuhelusovellukselta__mokkisauna_paloi_poroksi/8095301

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View