Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

112 Suomi -sovellus puhelimeen

<< < (7/12) > >>

JPS:
Jopa taajamien läheisyydessä saatetaan puhua useiden neliökilometrien paikannus tarkkuudesta ja välissä voi olla esimerkiksi järvi.
Hyvä sovellus vaikkakin navigaattorien yleistyttyä useimmat tietävät melkotarkasti missä ovat,mutta ei vara venettä kaada.
Gps koordinaateilla tarkkuus on metriluokkaa.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 20.06.2015     kello on 17:55 ---Jopa taajamien läheisyydessä saatetaan puhua useiden neliökilometrien paikannus tarkkuudesta ja välissä voi olla esimerkiksi järvi.
Hyvä sovellus vaikkakin navigaattorien yleistyttyä useimmat tietävät melkotarkasti missä ovat,mutta ei vara venettä kaada.
Gps koordinaateilla tarkkuus on metriluokkaa.

--- Lainaus päättyy ---

Hädän iskiessä, saattaa hätääntyä lisää, eikä aivot toimi toivotulla tavalla.  Silloin saattaa sijaintitieto puhelimelta olla tarpeeseen.

Timontti:
Paha juttu kun tuota ei voi testata. Mulla on Android-puhelimessa DNA:n datakortti, jolla ei voi soittaa puheluja enkä tiedä onko sillä puhelinnumeroa. Jos kerran 112:en voi soittaa ilman SIM-korttiakin, niin ehkä sitten tuollakin. Kokeilin tuota sovellusta pari kertaa niin pitkälle kuin uskalsin. Kun valitsee soittotavaksi Skypen, siihen pitää erikseen kirjautua sisään.

sipu:
Onnistuin jopa minä tuon lataamaan  Thumb
kyllä se turvallisuutta tuopi
ja ne ICE numerot
kannattaa pistää kans sinne kännyyn
eli ICE ja sen numero. jonka kokee tärkeimmäksi ihmiseksi
silloin jos on jotain ilmoitettavaa
minulla noita ICE numeroita 3 kaiken varalta ...

Mutta toi 112.suomi on parasta
mitä kännyyn on uutta taas aikoihin tullut
jotta kannatan sen laatamista ...

Ipsu:
Mullakin kaks ICE-numeroa joissa lukee Ice Aviomies ja Ice Äiti  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View