Ja taas toisaalta mitä noita kaudessa menee itsellä about 1/2 pulloa autossa + 1x pullo pihagrillissä, niin so. Ei ole paha rasti kun vrt. mikä kaikki muu kallistuu ja samaan aikaan käteen jäävät palkat laskee ihan euromääräisestikin, saati sitten reaalisesti ![]() Onneksi sitä ei tarvitse joka vuosi täyttää. Kysymykseni kuuluukin mitä saan tuon veron vastineeksi? Toinen kysymykseni on miksi vapaa-aikaa pitää alkaa verottaa kun jo tuloveroista on maksettu se vapaa-aikaan varattu raha. Kyllä tämä valtio alkaa menemään aivan ja sen hallinta varsinkin aivan mettään kun lyödään veroa veron päälle! On aivan turha alkaa selittään et kirjastopalvelut jne etc etc rahoitetaan näillä uusilla veroilla ja paskan marjat. Meillä on aivan yksinkertaisesti liian raskas byrokratiakoneisto ja fidun kallis eduskunta ja hallitus. Niiden palkat puoliks ja puolitettais edustajien määrää ja jätettäis pikku karavaanarit rauhaan. Tätä mieltä minä olen. Ugh olen puhunut t migel ![]()
Tuo on kohtuullinen ja jos harrastuksen kulut nousee muutaman kympin vuodessa ja raha menee valtion pohjattomaan kassaan asia on ok. Miksi joku energiamuoto pitäisi olla veroton? Miksi joku energiamuoto pitäisi olla veroton? Hmm... Aurinko, tuuli, vesivoima, höyry, puukaasu/häkäpönttö, polkupyörä... ![]() Eikös tuolla Epsanjassa aurinkoenergia ole aika kovin verotettua...? http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013111417718633_ul.shtml ![]() Ite odotan sitä milloin purjeveneitä aletaan verottaa tuulen käytöstä! purjeiden pinta-alan mukaan Onhan purjeveneet menossa vuosiverotukseen. Mielenkiintoista nähdä miten vero tulee muodostumaan ja millä perusteella. Sent from my iPad using Tapatalk Eikös tuolla Epsanjassa aurinkoenergia ole aika kovin verotettua...? Siellähän ongelmana on, että aurinkoa on liikaa, eikä 'tavallinen' sähkö enää käy kaupaksi. 140,8 kwh Jos sähkö maksaa alueilla 0,25 c/kwh, niin 140,8 kwh × 0,25 c = 35,2 e Joten jos pullo maksaa alle 35 ekeä kannattaa edelleen käyttää kaasua. |