Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Käyttökokemuksia eri rengasvalmistajien renkaista?

<< < (9/17) > >>

kimi:
Vaimon Transitissa on joku nokian Hakka C. Minun mielestä ne on kuluneet nopeasti ja märkäpitoa niissä ei kuluneina ole nimeksikään. Ei niissä paljoa pintaa ole mutta ei märkäpito saisi olla noin huono silti.
Olen kuullut että moni on ollut tyytyväinen Nokian renkaisiin asuntoautoissa, itse en niitä laittaisi.

Oulaa:
Meillä Mersussa neljästä Nokialaiseta renkaasta kolmeen tuli kudosvaurio kun pintaa oli jäljellä 5-6mm :-[
Sillon otti kyllä pattiin .
Sitten laitettiin halpis General renkaat 50€ kappale ja hyvin meni  Thumb

Topelius:
Ravissa mulla on kans Nokian Hakka kesärenkaat ja ovat todella äänekkäät, mutta muuten hyvät renkaat. Jopa nastalliset Misukat ovat hiljaisemmat piellä...

Aakku:
^
Mulla meni juuri loppuun retkuiluautossa C Nokialaiset...

Viisi vuotta ja 35 tuhatta. Hyvin meni ja tasaisesti kuluivat. Pintaa vielä hitusen, mutta ikä tuli vastaan.

Leader dog:
Tässä tietoa renkaista, esim. niiden käyttöiästä;
http://www.rengasvalmistajat.fi/20

Ps. Oman kokemuksen mukaan Nokian C kumeissa on ns. mielikuva lisää ja siitä en aio maksaa €uroakaan turhaa. Tällä hetkellä alla pyörivät Continentaalit myös vaihtuvat edullisempaan merkkiin.

Miksi ei tehdä rengastestejä puolikuntoisilla (4mm.)  kumeilla?, veikkaan että ns. "brändi" kumit sekoittusivat massaan ominaisuuksillaan melko sujuvasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View