Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Käyttökokemuksia eri rengasvalmistajien renkaista?

<< < (17/17)

"Masi":
Omassa hankookit kesti edessä noin 23 000 km. Puolitoista sarjaa silitin 46 000 km matkalla.
Nyt alla Pirelli Carrier 225/75 16 116/118.
Tällä hetkellä menossa edessä uudet noin 7000 km ja pintaa reilusti. Takana vanhemmat ajettu noin 35 000 ja pintaa reilusti.
Eli ensimmäiset kesti edessä 28 000 km.
Tämän reissun etu-akseli paino 2060 ja taka-akseli 2400 ranskalaisen poliisin kertomana.

SeaSharky:
Ostin Fiorinon ja mittarissa oli n.47tkm, ihmettelin miksi oli siinä km määrässä jo vaihdettu eturenkaat (kesärenkaat) jotka olivat Continentalit. Mutta sitten rupesi n.70tkm kohdalla ratti vipattamaan ihmeellisesti ja eturengas oli pullahtanut aivan soikeaksi, silloin ymmärsin miksi 2 muuta rengasta oli pitänyt vaihtaa, ne oli varmaan myös pullahtaneet. Olen nykyään sitä mieltä että autossa ei pidä olla mitään saksalaista jos haluaa perille päästä ja rahat pysyy kukkarossa :)

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 11.07.2017     kello on 11:18 ---Paljon olet ajanut renkailla? Mulla 3,5 t painoa ja odotin että eturenkaat kestäisi paremmin. Uskaltaako noilla enää Norjaan lähteä ja 3500km ajella mutka teitä.

--- Lainaus päättyy ---
Oisko n 20 tkm.

Catiska:
Ostin reissun päältä Saksassa Pirelli Chrono four seasonit kun Misukan Agilis Alpin päätti luovuttaa runkonsa osalta.

Vielä ei ole kulumiskestävyydest ä kokemuksia mutta ajettavuudeltaan nämä on muuten kokolailla Misukan kaltaiset. Hieman pehmeämmät ajaa tärskyjen yli mutta sivusuunnassa sanoisin jopa jäykemmäksi. Talvipitoon palaan sitten ensi talvena.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

pekkamal:
Mulla alla Renu alustaisessa Adriassa Komorran 235/65R16C 115R VANPRO B2. Reilu 3000km ajettu ja ainakin toistaiseksi olen tyytyväinen. Hyvät ajaa ja hiljaiset. Kulumisesta ei vielä osaa sanoa, mutta tuntuu olevan hinta/laatu ihan kohdillaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View