Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Käyttökokemuksia eri rengasvalmistajien renkaista?

<< < (7/17) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  8.06.2015     kello on 16:46 ---http://www.rengaskontti.fi/ostoskori
Minä meinaan ostaa pätkäyttää nuo Sailunit kun taksimiehetkin niitä kehuu ja ajeleevat vasiten näillä.
Edellisessäkin Fiatissa oli nämä ja oli hipposa kulku ja kohtoollinen rengasmelu .

--- Lainaus päättyy ---

Onko järkeä vai ei pysyä halparenkaissa. Itse ostan mieluummin ison ja tunnetun valmistajan renkaat ja kivijalkaliikkeestä kotimaassa.  Vahinkotapauksessa on myös helpompi löytää samanlainen rikkoontuneen tilalle.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  8.06.2015     kello on 21:45 ---Itse ostan mieluummin ison ja tunnetun valmistajan renkaat ja kivijalkaliikkeestä kotimaassa.

--- Lainaus päättyy ---

Muistettais tuo vaan niissä muissakin ostoksissa, ulkomailta saa tavaraa halvemmalla mutta sekö se nyt tärkeintä on, sulo vileneitäkö tässä oomme kaikki...kaikki niinkuin siinä tunnetussa lastenlaulussa. ;D

ktako:
Nokialaisia harkitsen parhaillaan, mutta kaivataa niitä kokemuksia  :o   Alkaa keskustelu lipsuun alkuperäisestä asiasta eli käyttökökemuksista :-X

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  8.06.2015     kello on 20:50 ---Hieman ot kun itse otit esiin.
Eli ihan vakavissaan puhut jotta esim Misukka myy rengasrungot Kiinaan. Jossa ne pinnataan ja tuodaan takaisin Eurooppaan  ;)

Sekä mielestäsi työ ja muu on Kiinassa samanhintaista kuin Euroopassa.
Eikä missään nimessä ole raaka-aineissakaan eroja.

Ihan kuin olisit linglongin edustaja ;D

Mutta toivotaan että on hyvät ja lujat Thumb

--- Lainaus päättyy ---
En sitä vaan että Kiinalaisilla tehtailla tehdään usean merkkisiä renkaita .
Eikä ole ooteetä kun kokemuksesta en pysty haukkkumaan Sailun renkaita .

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako -  8.06.2015     kello on 21:54 ---Nokialaisia harkitsen parhaillaan, mutta kaivataa niitä kokemuksia  :o   Alkaa keskustelu lipsuun alkuperäisestä asiasta eli käyttökökemuksista :-X

--- Lainaus päättyy ---

Sepä onkin se ongelma: Vaikka ei ole tietoa, niin tyrmätään...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View