Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Käyttökokemuksia eri rengasvalmistajien renkaista?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 8.06.2015 kello on 16:46 ---http://www.rengaskontti.fi/ostoskori
Minä meinaan ostaa pätkäyttää nuo Sailunit kun taksimiehetkin niitä kehuu ja ajeleevat vasiten näillä.
Edellisessäkin Fiatissa oli nämä ja oli hipposa kulku ja kohtoollinen rengasmelu .
--- Lainaus päättyy ---
Onko järkeä vai ei pysyä halparenkaissa. Itse ostan mieluummin ison ja tunnetun valmistajan renkaat ja kivijalkaliikkeestä kotimaassa. Vahinkotapauksessa on myös helpompi löytää samanlainen rikkoontuneen tilalle.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 8.06.2015 kello on 21:45 ---Itse ostan mieluummin ison ja tunnetun valmistajan renkaat ja kivijalkaliikkeestä kotimaassa.
--- Lainaus päättyy ---
Muistettais tuo vaan niissä muissakin ostoksissa, ulkomailta saa tavaraa halvemmalla mutta sekö se nyt tärkeintä on, sulo vileneitäkö tässä oomme kaikki...kaikki niinkuin siinä tunnetussa lastenlaulussa. ;D
ktako:
Nokialaisia harkitsen parhaillaan, mutta kaivataa niitä kokemuksia :o Alkaa keskustelu lipsuun alkuperäisestä asiasta eli käyttökökemuksista :-X
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 8.06.2015 kello on 20:50 ---Hieman ot kun itse otit esiin.
Eli ihan vakavissaan puhut jotta esim Misukka myy rengasrungot Kiinaan. Jossa ne pinnataan ja tuodaan takaisin Eurooppaan ;)
Sekä mielestäsi työ ja muu on Kiinassa samanhintaista kuin Euroopassa.
Eikä missään nimessä ole raaka-aineissakaan eroja.
Ihan kuin olisit linglongin edustaja ;D
Mutta toivotaan että on hyvät ja lujat Thumb
--- Lainaus päättyy ---
En sitä vaan että Kiinalaisilla tehtailla tehdään usean merkkisiä renkaita .
Eikä ole ooteetä kun kokemuksesta en pysty haukkkumaan Sailun renkaita .
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 8.06.2015 kello on 21:54 ---Nokialaisia harkitsen parhaillaan, mutta kaivataa niitä kokemuksia :o Alkaa keskustelu lipsuun alkuperäisestä asiasta eli käyttökökemuksista :-X
--- Lainaus päättyy ---
Sepä onkin se ongelma: Vaikka ei ole tietoa, niin tyrmätään...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta