Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Renkaan paikkausaineet

<< < (2/5) > >>

ktako:
Kehtaisitteko ottaa lähikuvia tuosta pullistumasta tänne sitelle.  Mielestäni matkailuautossa tulisi olla rengaspainevahdit, mikäli aikoo lähteä ilman vararengasta  reissuun. Meinaan tyhjenee tuo takarengas aika huomaamattomasti ja ehtii mennä korjauskelvottomaks i, ennen kun on saanut pysäytettyä auton. :o

kimi:
Kuvaa minulla ei ole ja rengas jäi liikkeeseen odottamaan takuukäsittelyä.

Aikoinaan vuokra asautosta meni koko sarja. Oikea takarengas alkoi vipattamaan, vaihdoin tilalle vararenkaan ja ajoin rengasliikkeeseen, kaikissa kolmessa sarjasta vielä allaolevista oli runko pettänyt ja ne pullisti. Auton papereitten joukossa oli kuitti noista ja ne oli turehkot merkkirenkaat, caravan huoltoliikkeestä ostetut. Omistaja maksoi minulle aiheutuneet kulut ja sai itse tapella renkaiden takuuasian.

kimi:
Jos autorenkaan kylkeä seuraa kevyesti sormella sileästä kohtaa yhdessä kohtaa pitää tuntua pieni painauma. Jos tuntee pullistumaa rungossa on ongelma. Lämpimässä renkaassa tuo meidän ongelma korostui ja näkyi selvästi silmällä. Luultavasti teräsvyö oli irronnut kumista. Asia selviää kun uon tutkivat tarkemmin

aaoulusta:
Vara regas on se paras olla mukana! pikinauha paikkasarja on hyvä olla mukana, paikkausaine voi olla mukana!,,

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 25.05.2015     kello on 20:38 ---Vara regas on se paras olla mukana! pikinauha paikkasarja on hyvä olla mukana, paikkausaine voi olla mukana!,,

--- Lainaus päättyy ---
Nih...

Ja sitten vielä Autoliiton Plus-jäsenkortti.
Odotellessa voi keittää kaffit ja lukea vaikka Moottori lehteä.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View