Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Renkaan paikkausaineet

<< < (3/5) > >>

Lerssinen:
Minoon joskus paikannu melkoisen isojakin reikiä paikkavaahdolla.. Parasta on ollut shellillä myynnissä oleva jossa pullon asennolla on merkitystä kun sitä renkaaseen lasketaan..

Ponnekaasu noissa on kaasua eli nehän pitäis tyhjentää sitten kompuran vierellä ja täyttää ilmalla ettei tule tulipalloa renkaasta  :)

Hauho:
"Rähmänaru" ja tuo toinen "pikinauha paikkaussarja".  Saisiko oikeat tuotenimet ei löydy noilla nimillä netistä.
Oliko tarkoitus auttaa kysyjää?

Aakku:
^ Tällaista olen joskus käyttänyt....

http://www.motonet.fi/fi/tuote/451332/Tubeless-renkaan-paikkaussarja

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 25.05.2015     kello on 22:00 ---"Rähmänaru" ja tuo toinen "pikinauha paikkaussarja".  Saisiko oikeat tuotenimet ei löydy noilla nimillä netistä.
Oliko tarkoitus auttaa kysyjää?

--- Lainaus päättyy ---

Toki oli tarkoitus auttaa! En vaan keksinyt 'oikeaa' nimeä, vaan Aakku jo auttoi!!
Olen kerran paikannut niin ison reiän, että piti varmuuden vuoksi laittaa kaksi narua ja rengas tuli siitäkin.

Catiska:
Tuollainen minullakin on mukana parin paikkausainepullon ja kompuran kaverina. Jos reikä/naula/ruuvi vain löytyy niin olen sen kerran kun vuoto on tullut paikannut tuollaisella. Helppoa ja nopeaa. Oman ostin Biltemasta, taisi olla prätkäpuolella ja mopoon sen aikanaan ostinkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View