Eikait näistä viitti mitään maksaa..
Ja mainokset tulee kaupan päälle...?
Eikait näistä viitti mitään maksaa.. Ja mainokset tulee kaupan päälle...? Sanoisiko joku, millä nimellä vatupassisovellus löytyy Googlen Play-kaupasta?
Eikait näistä viitti mitään maksaaTuota kun olen huomannut joka laitteeseen tuon ilmaiseksi saavan, niin miksi puhut "ettei viitsi maksaa"? Ainakin iphone ja android sovelluksessa näkyy mainokset softassa, maksu se on sekin ![]() Jos mainos tuntuu "maksulta", niin onhan siihenki maksuton vaihtoehto - ne ei näy
![]() ![]() Tämä vatupassi löytyy täältä: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jee.level Etukotelossa säilytettävä 60 senttinen maksoi Keskisellä alle 3 euroa - eikä siihen tuu mainoksia.
![]() On mullakin vatupassi autossa tosin telkkarin jalanalla kallistamassa sen oikeeseen katselukulmaan. Silmämääräisesti me katotaan auton suoruus,ei siihen vatupassia tartte.
Haittaakse, jos kuljin ei ole aivan suorassa. No, jos on niin kierossa ettei jääkaappi pelaa, niin alkaa haitata. Haittaa, jos pitäisi nukkua pää alaspäin. Käytän "oikeaa" 15 cm pitkää vatupassia. Mistäs kohtaa kojelautaa sen varmasti vaaterissa olevan paikan löytää. Mistäs kohtaa kojelautaa sen varmasti vaaterissa olevan paikan löytää. Se pitää ensin oikealla vatupassilla auto laittaa suoraan ja Ducaton kohdalla tuon pyöreän vatupassin etuosaan piti laittaa tuplakerros 2-puoli teippiä, mutta nyt se on sitten varmasti suorassa kun kupla on keskellä. Sanoisiko joku, millä nimellä vatupassisovellus löytyy Googlen Play-kaupasta?Hakukenttään:vesivaaka. Ultimate-vesivaaka sovellus ainakin minulla toimi. Joskin vaihdoin sen tuohon etelän näyttävään vesivaaka-kompassi ohjelmaan. Se pitää ensin oikealla vatupassilla auto laittaa suoraan ja Ducaton kohdalla tuon pyöreän vatupassin etuosaan piti laittaa tuplakerros 2-puoli teippiä, mutta nyt se on sitten varmasti suorassa kun kupla on keskellä. Tuommoinen viritelmä kyllä pikkuisen tuhoaa ohjaamon yleisilmettä. Pysyykö edes kiinni pitkässä juoksussa. Vaan ei kyllä kalliskaan ole, ja taitaa mulla olla vaunuajoilta muistona sellainen kirkkaanpunaisella pohjalla oleva, ehkä 5 cm x 5 cm härpätin. Tuommoinen viritelmä kyllä pikkuisen tuhoaa ohjaamon yleisilmettä. Pysyykö edes kiinni pitkässä juoksussa.. Jaa...vai että viritelmä. ![]() No ei tuo mun mielestä kyllä paljoa tuhoa yleisilmettä, on sen verran pieni (3 cm) kuitenkin kooltaan, enempi minun mielestä näissä matkailuautoissa yleisilmettä häiritsee johtoviidakko navien, kameroiden ja kännyköiden puolesta ellei niitä ole siististi laiteltu. Ja 3M teippi on pitänyt tuon paikallaan jo neljä vuotta joten voinen luvata että pysyy paikallaan. Pitipä ihan etsiä kuva miten paljon se tuo Alanin ja nyt myös Bavariankin mainitsema viritelmä häiritsee yleisilmettä. ![]() Juu, onhan tuo aivan kauhea. ![]() Jaa...vai että viritelmä. Tuohan alkaa kuulostaa pahalta tuommoisen harrastajan suusta, tulee mieleen se laulu; pikku Matin autosta on kumi puhjennut, purukumilla paikkaamme sen. Jotain tuohon suuntaan se meni. ![]() Juu, onhan mullakin m-autossa vars. vesivaaka kahdella pötköllä - jotenki visuaalisempi kuin "yksisilmäinen" - tyyliin;
![]() Pitääkin kattoa etteinyt siinäkin ole mainosta Usein Bilteman tuotteissa on - siitä en muista oliko joku "korruptiotuote" ![]() Pelkääjän jakkaran jalustaan "integroituna" - näkyy (katsottaessa vain) sopivasti kuskin silmiin, eikä jää lahkeisiin kiinni.. Aika vähälle puhelimen vatupassin käyttö kun Sonyn takapinta on kaareva ja kameran optiikka kohollaan ja epäsymmetrisesti nurkassa ![]() Ei silti, en käytä tuota luurin vatupassia. On semmoinen punainen vaunun kaapissa. Kätevämpi , eikä ole muita mainoksia kuin tuotemerkki. Ei ala B:eellä
![]() |