|
Sivuja: [1] Siirry alas
Prahasta löytyi hyvin myös ilman komissiota ja hyvään kurssiin vaihtavia konttoreita. Syrjemmällä varmaan seinä parempi. Huonoin kurssi lentokenttien jälkeen lienee Forexissa Suomessa (voi tietenkin vaihtaa vaikka parilla kympillä molempia ensi alkuun, ei siinä hirveästi häviä). Ja varmaankin olet kulkineella liikkeellä. ![]() Itse olen mieltänyt, että Master/Visalla maksaessa 1-1½% komissio on liki sama asia kuin vaihtopalkkio konttoreissa. Miksi sitten varsinaisesti vaihtamaa paikallista valuuttaa, jota sitten parhaimmilla ei edes osaa käyttää/lukea - niinkin fiksun rahavaltion valuuttaa, esim. Britannian, isoja mutta fyysisesti pieniä kolikoita Vein vähän aika sitten parisatkun edestä 5-20 v vanhoja setelipuntia (£) Nordeaan - rehellisesti sanottuna käsittämätön rulianssi; 3 naista selvitti, skannaili ja soitteli sarjanumeroiden perään yli ½ h Kaikki lopulta "ostettiin"..On ne nuo Tsekit ja Hrvatska yhtä sivistysvaltioita omammekin, että yhtä vähän tarvii käteistä.. Ne olen muutamat kympit hakenut liki päivittäin seinästä pieninä mytteijä, niin ei muutaman päivän takia tarvitse alkaa isommin hukkaamaan.. ![]() Näkyy sekalaisessa valuuttavarainnoiss a noita rumilla ukoilla varustettuja korunoitakin olevan - taitaa pari nollaa saada noista riipiä pois €uroiksi muunnettaessa..![]() Sitten pitäis viitsiä lähteä vaihtamaan - käyttäähän olis pitäny paikanpäällä ![]() Saman vuonna Jugossa liikkeellä oltiin myös. Unkarista tullessa oli kovat syynit kun Novisadissa oli jo kahakoita - matkashekkejä piti valtiollisessa bankassa käydä aukio-oloaikojen puittessa vaihdella dinareiksi ![]() Sen verran kannattaa varata rahaa että saa maksaa tietullit joita on jokaisella motarilla. Sivuja: [1] Siirry ylös
|