Tuommosta voisi perässä joskus wetää (100kmh)
|
Tuommosta voisi perässä joskus wetää (100kmh)
Eläkeläis ikäiset saksalaiset on maailmalla tykästyny noihin pikku Hymereihin. Tosin suomeesa tuotakaan ei saa vetää, kuin 80 km/h. mm saksassa ranskassa ja brittein saarilla sitten vähän kovempaa, kuten muitakin tietyin edellytyksin.
Poksin omistajille on ryhmä fasebookissa. Humoristiset poksistit.
Nostellaan taas aihetta ylös. Ensimmäistä vaunua myös hakusessa.
Sopivan oloinen matkaaja löytyy viitamaalta nettikaravaanissa ID 1448685 Tuo on sopivan kokoinen. Reissujen tarkoitus on yksinäisistä reissuista aina kaveriporukoihin saakka. Porukkareissut sekä suurin osa muutenkin kesäisin joten tila ei muodostu ongelmaksi. Muu käyttö satunnaista. Kokemusta vaunuilusta löyyy kesäreissuilta useammalta kerralta ja joka kerralla kalusto ollut huomattavan isoa tarpeseen, joten osittain siksi myös pienempi parempi myös monen tarvitsijan ajokortin takia. Eli jos tilaa tarvitsen, lainaan vanhempien kalustoa. Lähinnä kyselen mielipiteitä kys vaunusta, jota Ossi kävi jo vilkaisemassa. Kiitokset siitä.
Kyllä juuri se. Olen myös itse kotimaisen kannattaja, jos se on kohtuudella mahdollista.
Tätäkö tarkoitat: http://www.nettikaravaani.com/matkaaja/6000/1448685 Koskas matkaajaan tuli vesikiertoinen lattialämmitys???
Koskas matkaajaan tuli vesikiertoinen lattialämmitys??? Eurocamp malleihin noin 1992 Onko tuo pyöreäkulmainen ovi vain eurocampeissa? Jos olen oikein ymmärtänyt eurocamppeja tehtiin vain 8-ja 6tonnisina. Pyöreitä ovia näkyy myös muissa malleissa vm9? eteenpäin.
Onko tuo pyöreäkulmainen ovi vain eurocampeissa? Jos olen oikein ymmärtänyt eurocamppeja tehtiin vain 8-ja 6tonnisina. Pyöreitä ovia näkyy myös muissa malleissa vm9? eteenpäin. Joo eurocamppejä on vain 6 ja 8 tonnisina. Pyöreäovi tuli 1991 ja sitä uudempiin. Samalla tuli valkoista sisustaa ja isompi vessa mitatkin pitäs löytyä jos tarvii ![]() Vessalla ei ole niin käytännön väliä. Poikamies vailla perhevastusta. Jos potta ei olisi kiinteä sitä ei olisi todennäköisesti ollenkaan. Tuossa näytti olevan ihan tavan "puu"sisusta.
Vessalla ei ole niin käytännön väliä. Poikamies vailla perhevastusta. Jos potta ei olisi kiinteä sitä ei olisi todennäköisesti ollenkaan. Tuossa näytti olevan ihan tavan "puu"sisusta. Niin ne kuuluukin olla puun väriset mutta vanerit vaihtui valkoiseen. Ja tuossa 6000 on valkoiset vanerit. Harmaa puuväri oli 9804 vaunussa ja eurohotel iveco asuntoautossa |