Minen kyllä ota. Sitä taukoa siis.

Mulle riittää messuna suunnilleen jokavuotinen Jyväs Caravanin hallin kiertäminen, sekä alueilla muitten kaluston kattelu. Uutta vaunua tuskin koskaan Suomesta ostan.
|
Minen kyllä ota. Sitä taukoa siis. ![]() Mulle riittää messuna suunnilleen jokavuotinen Jyväs Caravanin hallin kiertäminen, sekä alueilla muitten kaluston kattelu. Uutta vaunua tuskin koskaan Suomesta ostan. ei tuu niin paljoo pettymyksii mut juu sinne ollaan menossa lauantaina ja jopa jos jaksaa niin sununtainakin sit vielä katsomaan ne mitä ei ehdi lauantaina jos ei ehdi ...tai ,jos sattuu vaikka se plottovoitto osuu kohdalle niin voi sit vaan varata sen hienon tupa-caarsin minkä jo lauantaipäivällä sieltä on valkannu valmiiksi sitä lottopottia varten ..nyt vain unelmoi ja haaveilee ... ![]() Tullaan jos toi jalka pelittää,onko lauantaina klo 13.00 kahvio kokoontuminen on siellä piippuhyllyllä. A-hallissa ikkunoiden vieressä samassa tasossa kuin esittelytilatkin. Pääsisäänkäynnistä vasemmalle. ![]() Tullaan jos toi jalka pelittää,onko lauantaina klo 13.00 kahvio kokoontuminen on siellä piippuhyllyllä. Piippuhylly kahvio on Lahdessa. Turun messuilla on kokoonnuttu perinteisesti A-hallin kahviossa, kuten Dorotea kertoikin. Linkitän messukeskuksen pohjakartan tänne. Kahvio on kartalla vasemmassa alanurkassa sinisellä merkitty kulmaus. Sisäänkäynti messuille on punaisen nuolen osoittamasta kohdasta. Paikka on helppo löytää. http://turunmessukeskus.fi/sites/default/files/karttapohja_tyylitelty_0.jpg Me lähdemme ajelemaan Turkuun huomen aamuna päiväkäynnille.
No jos saavumme mustan valkeinheijastimin varustetun kyynärkepin kaa koikkelehin Eräs kauppias sanoikin suoraan että Lahden messut syksyllä ovat paljon paremmat, pitääkö sitten paikkansa se on toinen juttu. Maahantuojat kuulemma ovat siellä esillä eikä vain kauppiaat kuten Turussa. Krääsäkauppiaitakin oli saanut olla enemmän Ei tullut ostettua muuta kuin mönjiä vessaan. Viimeiseksi jätettiin halli missä piti olla käytettyjä vaunuja/autoja...Yksi vaunu joka ei miellyttänyt (mutta oli sentään perheellisen normaalituloisen hankittavissa 24 t€) ja muutama matkailuauto. Kaksi jälleenmyyjää oli raaskinut raahata vaihtokalustoaan sinne. Tilaa olisi ollut paljon enemmänkin. Olihan siellä sentään Camaro Cupin kilpa-auto ja Audi RS8 ! Muidenkin mielipiteitä messuista lukisin mielelläni ![]() JJJ Kiva oli tavata tuttuja kahviossa, jossa puolen tuntia olimme. Tulihan turistua niitä näitä. Maailma ei kyllä valmiiksi tullut siitä huolimatta. Vessa-ainetta myös ostin 3x2l. satsin. Riittää taas kesän ja osan ehkä syksyäkin. Maksoi 25€ ne kolme pulloa. Autoihin joihin tutustuimme ei vakuuttanut vaimoa eikä minua ahtautensa takia. Ei myöskään taakse katonrajaan nukkuminen houkuttanut, puhumattakaan alkoveista. Takatalleissa kyllä olisi ollut tilaa, mutta kuka sinne nukkumaan menee? Kyllä vaunu on meidän juttu. Anteeks vaan kaikki autovaanarit, mutta niissä on kokorajoitus ja 192cm/100kg ei ole niissä normeissa. Saa niitä polvimustelmia halvemmallakin... Vaikken mikään himovaanari olekkaan, niin silti arvostan vaunua enemmän- tosin ensi kesänä jos saan mökin rakennukset ajoissa kuntoon , niin aion käydä vaunulla Hangossa ja sitten jos aikaa on niin Yyterissä. Siinä minun karavaanailut,- jos ei lasketa nuita kausipaikka olemisia joita vietän viikottain tosin en yöpyen, vaan muuten vaan aikaa kuluttaen... Mutta hengessä tiiviisti roikkuen! Kait se juontaa siitä kun purjeveneessä nukkui aina niin makoisasti, ja nyt vaunu on samanlainen pesäkolo jossa nukkuu todella hyvin! Vaunussa vaan paljon enemmän tilaa varastoida yhtä sun toista tarpeetonta ja se on hauskaa ![]() Itse suurinpiirtein noissa mitoissa myös ja hyvin olen mahtunut autoon, ja myös ulos ![]() ![]() t migel No mutta sulla onkin iso auto, mut ei ruveta vääntämään! Vaunu- vai autoimmeinen, so what kunhan kaikki löytää mieleisensä! Minä muuten pidän Jalostajan hernekeittoakin gourmetruokana et silleen! Ei tosiaankaan aleta vääntää se kuuluu muille palstoille eikä tosta voi ees vääntää jokainen harrastaa tyylillään. |