Ja mä en menis vaikka olisi ollut vrk. hotellissa asumista. Aikoinaan työelämässä ollessani asuin noin 100-120 vrk. hotellissa/vuosi. Tuli ihan tarpeeksi sitä lajia. Mielummin asun vaunussa!!!
Ja mä en menis vaikka olisi ollut vrk. hotellissa asumista. Aikoinaan työelämässä ollessani asuin noin 100-120 vrk. hotellissa/vuosi. Tuli ihan tarpeeksi sitä lajia. Mielummin asun vaunussa!!!
eipä se elo siellä hotellissa varmaankaan hääpöst ollut .. mut en mäkään antais kuvat itteeni vaiks saisin ol sviitis viikon .. no eipä huolta .. en ilmoittautuis kuitenkaan linssiluteeks
Kerran kaupassa käynyt syömässä ja tankkaamassa kun oli asiaa ihan kaupanohi 4km samaa tietä. Ostin paistinpannun myös ja äkkiä kotiin. 2 x samalla eka ja vika
Kertakokemus riitti; mieleen jäi sotkuisuus ja surkeat saniteettitilat.
Näin talvi/syksy kävijänä olen saanut hieman erilaisen käsityksen, oli aika rauhallista ja siistiä. En ehkä neloselle mene vasiten esiintymään, kun jo kolmosella oon muutaman kerran tänä vuonna esiintynyt ( ehkä yhteensä n. 3 s.) eikä vieläkään ole palkkioita tullut.
kerran on kesällä käyty ja jos se on minusta kiinni niin saa olla ainoa kerta!! ei sitä tungosta kauaa viitsi kokea, kilpaa silmät kiiluen ostellaan ja kellä on eniten tavaraa isoissa kärryissä on voittanut 1vrk junan makuuvaunussa täyellä hoidolla..