Ei saamari,pitäisköhän jo hankkia märkäpuku ja räpylät?
t migel|
Ei saamari,pitäisköhän jo hankkia märkäpuku ja räpylät? t migelOnpas mielenkiintoista,- saas nähä mikä tulis tuleva posti olemaan silli kun olen ja jos johonkin merivoimien alukseen joutuu niin nehän on helppo napsia pinnalta. Ei kalamies yksin märkäpuvulla ja räpylöillä pärjää, lisäksi pitää vähintään olla harpuuna ja mieluiten vielä verkkokassi mihin saaliin kerää ![]() Minulle osoite on täysi arvoitus. Voi käytännössä olla miltei mikä vaan. Eiköhän se "paras arvaus" tuolta puolustusvoimille kerrota: https://verkkopalvelu.vrk.fi/omat/Etusivu.aspx ![]() Sent from my iPad using Tapatalk
Niin, ja sivareille tieto, minne on varattu heille paikka, tiskaamaan.Tai perunateatteriin.. Sent from my iPad using Tapatalk
Tai perunateatteriin.. Ei, pottuteatteriin. Voi äidin kullalle sattua pipi sormeen pottuja silmutessa. ![]() Ei, pottuteatteriin. Voi äidin kullalle sattua pipi sormeen pottuja silmutessa.Voishan puolustusvoimat ostaa niitä tupperwaren veittiä,ei satu sormeen kuulemma Sent from my iPad using Tapatalk
Voishan puolustusvoimat ostaa niitä tupperwaren veittiä,ei satu sormeen kuulemma Joo, ja käyttöohjeet mukaan vöttösille. ![]() P.S. Hienosti on pysytty aiheessa, kun mamitkin on käsitelty. Kunhan vaan leiri olisi syksyllä eikä keskikesällä, saatikka sydäntalvella. Koko ajan koulutetaan uusia reserviläisiä, niitä sitten kertautetaan enemmän. Varareservissä on monen sijoituspaikka. Olin silli kanssa,niinkuin joku aiemmin kirjoitteli.Siviili in päästäessä kerrottiin,muistaakseni,että siirrytään maavoimien reserviin viiden vuoden kuluttua.On sen verran kova kierto merivoimissa. |