rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Adrian korin vahaus.  (Luettu 2521 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 1.06.2024 kello on 22:45
Adrian korin vahaus.
« : 9.04.2015 kello on 22:21 »
Hei. Millä te vahaatte Adrian korin. Ja onko jostain tuotteesta pidempiaikaista kokemusta?
Pitäisi saada myös mustat raidat pois, ja sellainen vaha joka pysyisi jonkin aikaa jotta pesu olisi helppoa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:13
Vs: Adrian korin vahaus.
« Vastaus #1 : 9.04.2015 kello on 22:25 »
Itse olen toisenmerkkisessä käyttänyt venevahoja. Ne on tehty erilaiseen kulutuksenkestoon ja toimii ok.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 1.06.2024 kello on 22:45
Vs: Adrian korin vahaus.
« Vastaus #2 : 12.04.2015 kello on 18:05 »
Venevahaa olen itsekin ajatellut, mutta kenen valmistama olisi toimiva?  Porukka ei taida paljoa vahailla matkailuautojaan kommenttien vähyyteen perustuen.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:31.05.2022 kello on 18:03
Vs: Adrian korin vahaus.
« Vastaus #3 : 12.04.2015 kello on 18:18 »
Oman peflettini vahaan Autoglymin punaisella joka kevät ennen kauden alkua, myös katon Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:13
Vs: Adrian korin vahaus.
« Vastaus #4 : 12.04.2015 kello on 18:23 »
Venevahaa olen itsekin ajatellut, mutta kenen valmistama olisi toimiva?  Porukka ei taida paljoa vahailla matkailuautojaan kommenttien vähyyteen perustuen.

Hempelin minulla on käytössä. Jotenkin luotan enemmän isoihin ja tunnettuihin valmistajiin ja tuo on toiminut ok.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:23
Vs: Adrian korin vahaus.
« Vastaus #5 : 13.04.2015 kello on 00:04 »
Venevahaa olen itsekin ajatellut, mutta kenen valmistama olisi toimiva?  Porukka ei taida paljoa vahailla matkailuautojaan kommenttien vähyyteen perustuen.
Ei kerkee kaikkea kommentoimaan  :-X

Kun vehje on tuollainen "enempi venetyyppinen" eikä maalattu-amuliini-kuulavasarapintainen, niin aineet sen mukaan muoville ja lasikuidulle...
Jos muistan oikein Turtle Caravan&Boat Wax (poistunut tuote) - on vaan niin riittoisaa, eikä kuivu purkkiinsa kuten autovahat, koska on täysin läpinäkyvää nestemmäistä. Riittoisuus on aika ihmeelline.. toimii akryyli ja polykarbonaatti muoveillakin (ikkunat, ajovalo- ja takavalo umpiot jne).

Levittäminen ja imeytyminen mainiota esim. Auto-Klymin verrattuna - on kuin vertaisi Koskenkorvan ja jugurtin imeytymistä pöytäliinaan  :laugh: