Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Invertteri "sirisee", normaalia?
LunaNegra:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 9.04.2015 kello on 07:27 ---Joo...Minulla on samanlainen intikka,mutta ei pidä ääntä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
No höh ::) Mikähän siinä sitten on kun osalla pitää ääntä ja osalla ei, onko laatu huonontunut ajan saatossa? Laitan omanikin piiloon niin ei sirinä haittaa.
james_III:
Minulla sirisee samanlainen, mutta ei sitä metrinpäästä kuule enää.
MCL:
Entäpä, mikäli pikku muuntaja ( läppäri, liiketunnistin jne ) aloittaa vanhetessaan sirinän. Paloriski?
Jartsa:
Itse en näistä ymmärrä mutta minulla oli neljävuotta sitten vani vetoautona ja siihen hommasin invertterin joka piti sirinää...myyjä sanoi olevan ihan normaalia mutta kun oltiin reissussa niin se perk*** paloi siihen kuskin penkin taakse Thumbd tiedä sitten oliko tuo sirinä alkavaa vikaa/paloa vai ei?Mutta minulle ei enään invertteriä tule....ei ainakaan siihen käyttöön että ajon aikana olisi käytössä.Oli kyllä kiire ajaa parkkiin kun liekit nousi selän takana :) ...no ei ne liekit nyt suuria ollut mutta savu oli ;)
perho-ukko:
Minulle tais sattua "juhlamalli", kun on äänetön,ainut ääni on joskus puhaltimen hiljainen hurahdus ! Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta