Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Invertteri "sirisee", normaalia?

<< < (4/10) > >>

LunaNegra:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  9.04.2015     kello on 07:27 ---Joo...Minulla on samanlainen intikka,mutta ei pidä ääntä  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

No höh  ::) Mikähän siinä sitten on kun osalla pitää ääntä ja osalla ei, onko laatu huonontunut ajan saatossa? Laitan omanikin piiloon niin ei sirinä haittaa.

james_III:
Minulla sirisee samanlainen, mutta ei sitä metrinpäästä kuule enää.

MCL:
Entäpä, mikäli pikku muuntaja ( läppäri, liiketunnistin jne ) aloittaa vanhetessaan sirinän. Paloriski?

Jartsa:
Itse en näistä ymmärrä mutta minulla oli neljävuotta sitten vani vetoautona ja siihen hommasin invertterin joka piti sirinää...myyjä sanoi olevan ihan normaalia mutta kun oltiin reissussa niin se perk*** paloi siihen kuskin penkin taakse  Thumbd tiedä sitten oliko tuo sirinä alkavaa vikaa/paloa vai ei?Mutta minulle ei enään invertteriä tule....ei ainakaan siihen käyttöön että ajon aikana olisi käytössä.Oli kyllä kiire ajaa parkkiin kun liekit nousi selän takana  :) ...no ei ne liekit nyt suuria ollut mutta savu oli  ;)

perho-ukko:
Minulle tais sattua "juhlamalli", kun on äänetön,ainut ääni on joskus puhaltimen hiljainen hurahdus ! Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View