Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Invertteri "sirisee", normaalia?
migel:
Kyllä munkin invertteri pitää ääntä ja varsinkin jos akun virtataso on heikko niin alkaa ulisemaan.......... .....mutta mulla on vaan sellainen pieni ja halpa joka riittää just läppärille ja that´s it.Muistaakseni 350W t migel
Teukka-74:
http://www.solar-tronics.de/spannungswandler/sw-12v-2001.html
Tommonen on mulla , eikä sirise. Käynnistyksessä vinganhtaa ja syttyy viheriä valo Thumb
LunaNegra:
Nyt kokeiltu kunnon kuormalla ja sirinä selvästi vaimenee kun kuormaa tulee joten jotain resonointia tapahtuu siis tyhjäkäynnissä kun virtaa ei kulje laitteen läpi. Hyvin jaksaa jääkaapin ja mikron yhtäaikaa :) Puhallin pyörähtää sekunin kun jääkaapin kompura ottaa startissa virtapiikin sit hiljenee ja puhaltaa taas jos mikro on samaan aikaan päällä kun jääkaappi.
Hyvästi kaasujääkaappi, olen tyytyväinen!
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: LunaNegra - 9.04.2015 kello on 19:49 ---Nyt kokeiltu kunnon kuormalla ja sirinä selvästi vaimenee kun kuormaa tulee joten jotain resonointia tapahtuu siis tyhjäkäynnissä kun virtaa ei kulje laitteen läpi. Hyvin jaksaa jääkaapin ja mikron yhtäaikaa :) Puhallin pyörähtää sekunin kun jääkaapin kompura ottaa startissa virtapiikin sit hiljenee ja puhaltaa taas jos mikro on samaan aikaan päällä kun jääkaappi.
Hyvästi kaasujääkaappi, olen tyytyväinen!
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä !
Haapaniemen Paroni:
Mikä vika kaasukaapissa? :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta