Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Invertteri "sirisee", normaalia?

<< < (3/10) > >>

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  8.04.2015     kello on 22:00 ---Mulla on Intelligent 1000W ja sirisee kuuluvasti...
Laite on ollut kaapissa, joten ei ole haitannut. Nyt on siniaaltoinverteri 2000W tilalla, joka hieman humisee, jos tarkkaan kuuntelee.

--- Lainaus päättyy ---
Sama vika minullakin ja sama laite, mulla on välipohjassa tuo intikka niin ei häiritte, mutta luukut kun ottaa auki ja intikka käytössä niin pitää kyllä ääntä.

LunaNegra:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 -  8.04.2015     kello on 22:09 ---Sama vika minullakin ja sama laite, mulla on välipohjassa tuo intikka niin ei häiritte, mutta luukut kun ottaa auki ja intikka käytössä niin pitää kyllä ääntä.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä tietää että on ominaisuus eikä vika  :D

LunaNegra:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  8.04.2015     kello on 22:00 ---Mulla on Intelligent 1000W ja sirisee kuuluvasti...
Laite on ollut kaapissa, joten ei ole haitannut. Nyt on siniaaltoinverteri 2000W tilalla, joka hieman humisee, jos tarkkaan kuuntelee.

--- Lainaus päättyy ---

Ei sulla sattumoisin olisi inteligentistä jäänyt sitä kauko-ohjainta ylimääräseksi?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: LunaNegra -  8.04.2015     kello on 22:40 ---Ei sulla sattumoisin olisi inteligentistä jäänyt sitä kauko-ohjainta ylimääräseksi?

--- Lainaus päättyy ---
Eipä ole sellaista. Lienee lisävaruste.

perho-ukko:
Joo...Minulla on samanlainen intikka,mutta ei pidä ääntä  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View