Onneksi olkoon. 
Hyviä reissuja koko vaunukunnalle.
|
Onneksi olkoon.
Hyviä reissuja. Veturi on ainakin kunnollinen
Hyviä reissuja. Veturi on ainakin kunnollinen Teinirenkaat ja kaikki.... ![]() Juu auto oli vaimon isoveljen rassi.ihan hyvä vetää..bensaa kyllä syö kolokosti
![]() Noniin elikkäs vaunun etsintä jatkuu...vaunu palautettu koska ei ollut sellaisessa kunnossa mitä oletus oli....
Eikös tuo ole pohjaltaan aivan optimi? Onko sitten kuiva on toinen kysymys, siihen osaa vastata paremmin sellainen, jolla on vastaava ollut.
Kävisin kurkkimassa, mitä maksaisi samanlainen Saksassa. www.mobile.de . http://m.nettikaravaani.com/lmc/luxus/1430949?vifAdCount=23&vifNav=Y#2 oisko tuo paree 1. havainto, Miksi on parivuotta vanhat kuvat? Onko ollut myynnissä jo kaksi vuotta... 1. havainto, Miksi on parivuotta vanhat kuvat? Onko ollut myynnissä jo kaksi vuotta... Onhan tuota saatettu yrittää myydä aikaisemmin ja oikea ostaja ei ole löytynyt. Kun ei mene kaupaksi niin vedetään ilmoitus pois ja käytetään itse, sitten taas uudestaan myyntiin. Ei mitenkään tavatonta ja esim yhtä autoa olen seurannut jo yli vuoden. Aina välillä se putkahtaa myyntiin ja uutta ilmoituksessa vaan lisäkilometrit ja tehdyt huollot. Myyjä tietää minun olevan kiinnostunut ja myös paljonko olen valmis maksamaan, itse hän arvioi auton mielestäni ylihintaiseksi. Jos ei ole pakkosaumaa myydä tuo on yksi tapa. Jossain vaiheessa löytyy ostaja joka arvostaa samoja asioita kun myyjä myytävässä kohteessa. Tai sitten voi olla kameran päivyri päin pers..... , niinku mullakin
Juu itekki mietin tuota päivyriä kamerassa...no kohta sen näkee.lähden kolmen maissa ajelemaan tuonne ja katsomaan minkälainen lmc on
![]() Muista katsoa katolle ja alustaan. Kosteusriskipaikois ta puhumattakaan.
Juu itekki mietin tuota päivyriä kamerassa...no kohta sen näkee.lähden kolmen maissa ajelemaan tuonne ja katsomaan minkälainen lmc on Minäpä nostan kättä kun ajelet vaunun kanssa ohi takaisin kotiinpäin ![]() Voin suositella pohjoismaisia vaunuja Soliferia, Polaria, Kabea ja Cabbya. Usein käy niin, että ruokahalu kasvaa syödessä ja haluaakin vaunua käyttää talvella. Edellä luetelluissa merkeissä on tasainen lämpö ja ei kostu ikkunat/seinät talvella tai syksyllä. Yksinkertaisesti ilmankierto on suunniteltu hyvin. Joissakin Hobby vaunuissa on puuttunut eristeitä takaseinästä. Perhekäytössä iso jääkaappi on tärkeä. Vaunua ostaessa tärkein asia on vasta tehty kosteusmittaus.
|