Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Autoveron poistaminen
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.03.2015 kello on 19:25 ---Tuohon ajatukseen et usko itsekään...tai voit uskoa, mutta minä en usko.
Minä ainakin äänestäisin sellaista henkilöä, joka ajaa minun etuani. Pelkään pahoin, että omaa etuaan ne tulevat edustajatkin vain ajavat.
--- Lainaus päättyy ---
Voe tokkiisa. Jos en uskoisi, en voisi peiliin katsoa. En ole sairas, enkä vanhus. En ole lapsi, enkä nuori. Enkä itse tarvitse maan puolustusta. En tarvitse työttömyyttä, enkä lisätöitä. Luettelo olisi pitkä. Siitä huolimatta haluaisin että nuo ja nuiden asiat olisi kunnossa. Siinä on autovero hyttysen p*ska sontatunkiolla. :)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.03.2015 kello on 19:38 ---Voe tokkiisa. Jos en uskoisi, en voisi peiliin katsoa. En ole sairas, enkä vanhus. En ole lapsi, enkä nuori. Enkä itse tarvitse maan puolustusta. En tarvitse työttömyyttä, enkä lisätöitä. Luettelo olisi pitkä. Siitä huolimatta haluaisin että nuo ja nuiden asiat olisi kunnossa. Siinä on autovero hyttysen p*ska sontatunkiolla. :)
--- Lainaus päättyy ---
Varmasti noiden asioiden haluavat muutkin olevan kunnossa. Silti harva haluaa, että omat asiat eivät ole niin tärkeitä, että niitä vastaan pitää äänestää. Hienoa sinänsä, että kuulut tällaiseen harvalukuiseen pyyteettömään joukkoon.
Mitä tulee tuohon autoveroon, niin eipä se paljoa muuksi muutu jos vero otetaan polttoaineissa, tai auton hinnassa. Sama raha se kuitenkin menee. Sitten se vasta alkaa vaikuttamaan, jos autoilun kokonaiskustannuksi a vaaditaan alemmas.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.03.2015 kello on 19:29 ---Onkos joku ehdokas jo vaatinut ilmaista viinaa kaikille? :o
--- Lainaus päättyy ---
Se olisikin hyvä vaihtoehto, niin kohta ns. "luonto hoitaisi" nuo laitapuolenkulkijat ja sen alun sossupiikin jälkeen voisi nuo kulut olla jopa nykyistä pienemmät - tai sitten tässä maassa ei kohta olisi kuin (diplomi) insinöörejä, sillä se opiskelijahan on valmistunut vasta kun osaa kieltäytyä ilmaisesta viinasta :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.03.2015 kello on 19:56 ---Mitä tulee tuohon autoveroon, niin eipä se paljoa muuksi muutu jos vero otetaan polttoaineissa,
--- Lainaus päättyy ---
Silloinhan se menee vasta perseelleen. Ennen oli toisin, kun julkinen liikenne pelasi, kun koulut oli lähellä, kun kaupat oli lähellä, harrastettiin lähellä. Nyt kaikki on isommissa keskuksissa "kunnossa", mutta ei alkuunkaan maaseudulla. Voitashan me kaikki elää pääkaupunkiseudulla, jonne valtiovalta on sallinut työpaikkojen syntyä. Sillä seurauksella että jokapäiväinen elämä on siellä kallista. Joten palkkojen oltava suuremmat, jonka seurauksena tuotteet kallistuu, niin että niitä on tyhjä ulkomaille tarjota. Soppa on jo nyt aika valmis. ::)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.03.2015 kello on 20:10 ---
Silloinhan se menee vasta perseelleen. Ennen oli toisin, kun julkinen liikenne pelasi, kun koulut oli lähellä, kun kaupat oli lähellä, harrastettiin lähellä. Nyt kaikki on isommissa keskuksissa "kunnossa", mutta ei alkuunkaan maaseudulla. Voitashan me kaikki elää pääkaupunkiseudulla, jonne valtiovalta on sallinut työpaikkojen syntyä. Sillä seurauksella että jokapäiväinen elämä on siellä kallista. Joten palkkojen oltava suuremmat, jonka seurauksena tuotteet kallistuu, niin että niitä on tyhjä ulkomaille tarjota. Soppa on jo nyt aika valmis. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Heh... :)
Nythän sää olet jo samaa mieltä kanssani. Tosin joka mielipiteessä joku hyötyy ja joku kärsii.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta