Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Autoveron poistaminen

<< < (9/49) > >>

Hauho:
Se siitä autoveron poistosta.

Aakku:
^
Siinä on semmoinen jutska, että niin kauan kuin ajan pakosta kotoa omalla autolla pitkiä työmatkoja, niin vastustan ehdottomasti autoveron poistoa.
Sen jälkeen kun joudan tästä eläkkeelle ja ajotarve vähenee minimiin, niin kannatan kiihkeästi autoveron siirtämistä polttoaineisiin.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.03.2015     kello on 19:16 ---^
Siinä on semmoinen jutska, että niin kauan kuin ajan pakosta kotoa omalla autolla pitkiä työmatkoja, niin vastustan ehdottomasti autoveron poistoa.
Sen jälkeen kun joudan tästä eläkkeelle ja ajotarve vähenee minimiin, niin kannatan kiihkeästi autoveron siirtämistä polttoaineisiin.

--- Lainaus päättyy ---

Kun ajat on ne mitkä on, pitäisi ajatella kuinka tästä suosta noustaan. Heikosti noustaan, kun äänestäjät äänestää niin että mahdollisimman hyvä olisi itsellä. Eikä niin että meillä.  ::)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.03.2015     kello on 19:20 ---Kun ajat on ne mitkä on, pitäisi ajatella kuinka tästä suosta noustaan. Heikosti noustaan, kun äänestäjät äänestää niin että mahdollisimman hyvä olisi itsellä. Eikä niin että meillä.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Tuohon ajatukseen et usko itsekään...tai voit uskoa, mutta minä en usko.
Minä ainakin äänestäisin sellaista henkilöä, joka ajaa minun etuani. Pelkään pahoin, että omaa etuaan ne tulevat edustajatkin vain ajavat.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.03.2015     kello on 19:20 ---Kun ajat on ne mitkä on, pitäisi ajatella kuinka tästä suosta noustaan. Heikosti noustaan, kun äänestäjät äänestää niin että mahdollisimman hyvä olisi itsellä. Eikä niin että meillä.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Kaunis ajatus. Etuja, kuten autoveron poistoa tai ihansamamitä jakelemalla ei valtiota pystyssä pidetä eikä luoda todellisia työpaikkoja. Valtiota ei myöskään pidetä pystyssä järjestelmää vastustamalla.

Onkos joku ehdokas jo vaatinut ilmaista viinaa kaikille? :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View