Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Hajosipa turbo
kaarina:
Olen pahoillani jos olen antanut jonkun mielestä epäselkeän kuvan tapahtuneesta.
Viestissäni keskityin kuitenkin vain siihen, miten joku toinen voisi välttyä mahdollisesti tältä kallillta remontilta.
Siksi tarkensin tuota ekaa vilkahdusta, minkä jälkeen välittömästi pysähtyessään SAATTAA välttyä turbon hajoamiselta.
Sekään ei kuitenkaan kuulema mitään takaa, turbo on jo voinut olla sen ekan välkähdyksen tullessa rikki.
t.Kaarina
Teukka-74:
Minua ainakin harmittaa teidän puolesta tuo episodi. Ikävä juttu, todella harmittava.
Karmea on kyllä lasku tuosta remontista. Olen muutaman turbon vaitanut ja en kyllä
kuluissa päässyt lähellekkään tuota mainitsemaasi. Kannattaa varmaan kilpailuttaa
tuo remontti.
Tsemppiä ja parempaa kevään jatkoa teille Thumb
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 15.03.2015 kello on 17:59 ---Jospa keskustelisitte yv:nä keskenänne? Tulette niin hyvin keskenänne toimeen.
--- Lainaus päättyy ---
Kannatan Thumb
kaarina:
Kiitos Teukka!!
Hinnassa on mukana myös jakohihnan vaihto, mikä tekee siihen oman osansa.
Kilpailutusmahdolli suuden olemme jo menettäneet:veimme auton sen ensimmäisen tutkisen suorittaneen korjaamon sisarkorjaamoon jotta välttyisimme uudelta tutkimis-tonnilta.
Tosin klylä punnitsimme eri vaihtoehtoje, sen tänne kotipuoleenkin kuljettamista, mutta ongelmaksi tuli se, että sitä on vaikea siirtää (ajaen ei siis onnistu) minnekään, ja kuljetuksen hinta tuo öljyvuoto olisi lisännyt huimasti, kuljetuskaluston jälkisiivouksen muodossa, sekä siinä, että samaan kyytiin ei oltaisi voitu ottaa muuta lastia.
Ja kun se nyt on merkkikorjaamossa, on merkkikorjaamo velvoitettu hankkimaan uudet osat merkki-jälleenmyyjiltä...
Aurinkoista keävän jatkoa myös sulle!
t.Kaarina
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 15.03.2015 kello on 18:29 ---Kiitos Teukka!!
Hinnassa on mukana myös jakohihnan vaihto, mikä tekee siihen oman osansa.
Kilpailutusmahdolli suuden olemme jo menettäneet:veimme auton sen ensimmäisen tutkisen suorittaneen korjaamon sisarkorjaamoon jotta välttyisimme uudelta tutkimis-tonnilta.
Tosin klylä punnitsimme eri vaihtoehtoje, sen tänne kotipuoleenkin kuljettamista, mutta ongelmaksi tuli se, että sitä on vaikea siirtää (ajaen ei siis onnistu) minnekään, ja kuljetuksen hinta tuo öljyvuoto olisi lisännyt huimasti, kuljetuskaluston jälkisiivouksen muodossa, sekä siinä, että samaan kyytiin ei oltaisi voitu ottaa muuta lastia.
Ja kun se nyt on merkkikorjaamossa, on merkkikorjaamo velvoitettu hankkimaan uudet osat merkki-jälleenmyyjiltä...
Aurinkoista keävän jatkoa myös sulle!
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Ikävä tapaus kaikkinensa, itse kyllä miettisen jotakin muuta vaihtoehtoa merkkiliikkeen tilalle, ei ole ollut oikein vakuuttavaa toimintaa ja jos tuon ikäiseen saa jo turboja vaihdella ei ne ainakaan huonompia ole tarvikkeena.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta