Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2490 tupsahtaa ja sammuu eli ei syty

<< < (6/10) > >>

hkellokumpu:

--- Lainaus käyttäjältä: jaacco - 14.03.2015     kello on 14:16 ---Koitin etsiä vastaavaa, mutta en löytänyt. Primus 2490 lyö kipinää tupsahtaa ja sammuu samantien. Vika alkoi kun talvella oli sekä kaasu, että sähköllä yhtäaikaisesti päällä. Luulin kaasun loppuneen, mutta ei ollut siinä vika. Liittimiä olen puhdistellut, mutta muuta ei nyt keksi. Akun jännite n13V

--- Lainaus päättyy ---
  Aloituksesta lainaus.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: hkellokumpu - 18.03.2015     kello on 19:00 ---  Aloituksesta lainaus.

--- Lainaus päättyy ---

En kerennyt kaivavaan aiempia, hyvä kun kaivoit. Vika oli siis kaasuventtiilin liitoksessa, pitokäämi ei toiminut.

hkellokumpu:

--- Lainaus käyttäjältä: autsvaara - 17.03.2015     kello on 20:48 ---Todennäköisesti mustassa boxissa konkka mennyt ja helppo korjata.Noin 2-3€ osat.Tuo mulle jos et itse saa kuntoon...

--- Lainaus päättyy ---
Harvemmin konkat oikosulussa tuhoutuvat.

mjo33400:
2490:ssä on konkkavikojakin, mutta ne ovat noin 1 % vioista.

hkellokumpu:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 18.03.2015     kello on 19:04 ---En kerennyt kaivavaan aiempia, hyvä kun kaivoit. Vika oli siis kaasuventtiilin liitoksessa, pitokäämi ei toiminut.

--- Lainaus päättyy ---
Yhtähyvin pitokäämin "ohjauksessa"
Aktiivinen tämän tapauksen suhteen,koska itselläni oli pari viikkoa sitten sama ongelma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View