Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2490 tupsahtaa ja sammuu eli ei syty

<< < (5/10) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 15.03.2015     kello on 17:21 ---Pitäs visssiin aatella kahesti mitä krjottaa  :-\ Taas mun edellinen viesti muuttu palkokasviksi ja vilahti jonkun nenuun. näin julkisesti voin pyytää anteeksi aiheuttamaani mielipahaa  Thumb jatketaan ...

--- Lainaus päättyy ---
Täh???  :o Etkös sinä vain todennut asiaa.Näin minä ymmärsin  ;) Hyvä kun lämppäri on kunnossa  Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 18.03.2015     kello on 14:32 ---Täh???  :o Etkös sinä vain todennut asiaa.Näin minä ymmärsin  ;) Hyvä kun lämppäri on kunnossa  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan hän kenelle sanottiin nautti palkoja ?
Pääasia että lämppäri toimii , kiitos orgin ammattimiehille  Thumb

hkellokumpu:

--- Lainaus käyttäjältä: hkellokumpu - 15.03.2015     kello on 15:57 --- Kokemuksesta voin sanoa,ettei se ihan noinkaan mene.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se minulle tuli,ettei jää epäseväksi.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: autsvaara - 17.03.2015     kello on 20:48 ---Todennäköisesti mustassa boxissa konkka mennyt ja helppo korjata.Noin 2-3€ osat.Tuo mulle jos et itse saa kuntoon...

--- Lainaus päättyy ---

99% vioista on aivan muuta kuin konkka.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jaacco - 18.03.2015     kello on 14:19 ---No niin. Primus toimii taas. Boxi vaihdettu ehjään, mutta nyt jäi epäselväksi mikä oli alkuperäinen vika. Oliko vika alunperinkin boxissa? Boxin ollessa pimeänä puhdistelin kaasuventtiilin liittimet, mutta muuta ei juuri ole tehty. Ehjä boxi paikalleen ja napista päälle..

--- Lainaus päättyy ---

Jos poksi ei antanut kipinää niin vika ei ollut kaasuventtiilin liitoksissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View