Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2490 tupsahtaa ja sammuu eli ei syty
mjo33400:
Tämä asia ei selviä koskaan jos poksin myyjä ei informoi viallisen poksin syitä. Jos minä esim. lähetän viallisen tilalle vaihtopoksin ja saan sen vanhan tutkittavaksi ja totean sen ehjäksi niin ilmoitan aina lähettäjälle, että vikaa ei ole ja sovimme jatkotoimenpiteet.
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 18.03.2015 kello on 18:44 ---99% vioista on aivan muuta kuin konkka.
--- Lainaus päättyy ---
Juu muuntajia olen vaihtanut ruvenneet toimimaan. Tarkoitat ilmeisesti muuntajissa viat ovat..? Olen törmännyt piiri levyllä olevaan juovavikaan.
hkellokumpu:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 18.03.2015 kello on 20:41 ---Juu muuntajia olen vaihtanut ruvenneet toimimaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mistä ollet saanut muuntajia?
Aikanaan en saanut mistään.
Käämin itse.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 18.03.2015 kello on 20:41 ---Juu muuntajia olen vaihtanut ruvenneet toimimaan. Tarkoitat ilmeisesti muuntajissa viat ovat..? Olen törmännyt piiri levyllä olevaan juovavikaan.
--- Lainaus päättyy ---
Niitä vikoja on aika paljon riippuen siitä kuinka useasti niitä yritetään käynnistää vian ilmaantuessa. Niille pitää tehdä lämpö ja kylmätesti, että voidaan olla varmoja toiminnasta käyttöolosuhteissa. Lämpötestillä ilmenee usein muita vikoja.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: hkellokumpu - 18.03.2015 kello on 20:58 ---Mistä ollet saanut muuntajia?
Aikanaan en saanut mistään.
Käämin itse.
--- Lainaus päättyy ---
Eli teit virityksen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta