Kerran vielä uusintana, jottei Pokkisen antama väärä mielikuva jää olemaan "se tosi".
En saanut varoitusta enkä saanut henkilökohtaista viestiä.
Olen tasan tarkkaan kysynyt saanko kertoa kirjastani siinä ryhmässä ja myydä sitä toisaalla, enkä saanut siihen vastausta.
Sanottiin vain että lue säännöt.
Kysyin uudestaan, ja ylläpitäjä vastasi että kerroit kirjoittavasi kirjaa, sen kertominen ei ole markkinointia.
Koska olen rehellinen, enkä ollut varma mitä ylläpitäjä oikein ajatteli minun sillä kirjalla sitten tekevän, laitoin tarkentavan viestin missä kerroin että toki kirjan valmistuttua aioin sitä myös myydä. (En tietenkään sillä palstalla niin kuin olin jo heti ekassa viestissä sanonut).
Tämän jälkeen kaikki muut viesit koko ketjusta katosivat, vain se lisäykseni, missä kerroin kirjaa luonnollisesti myös myyväni, oli jätetty ketjuun.
Ja kun sitten kysyin mihin kaikki viesti ovat kadonneet, huomasin hetken päästä tulleeni poistetuksi.
Ainuttakaan varoitusta en saanut minnekään, tuossa on koko tapaus. Vaikea ymmärtää, mistä Pokkinen saattaisi tietää minun saaneen henk.koht viestin - eivätkö ne olekaan henkilökohtaisia?
Olisin ollut enemmän kuin tyytyväinen, jos olisin saanut asialliseen kysymykseeni asiallisen vastauksen. Sitä en ole saanut vieläkään vaikka olen asiaa ylläpitäjältä henk.kohtaisesti kysynyt.
Minulla on tapana lukea ryhmien säännöt ennen kuin niihin liityn, joten olin toki nähnyt sääntöjen kieltävän markkinoinnin. Mutta koska tuosa ryhmässä lähes päivittäin markkinoidaan jotain, Lidlin tuotteita, leirintäalueita ja kaikenlaista muuta karavaanaria palvelevaa tuotetta, olin miettinyt mitä kielto oikeasti mahtaa tarkoittaa.
Ja kun ylläpitäjä laittoi säännöt esille jotenkin muutettuina, tuli asia mieleeni taas, ja ajattelin olevan sopiva hetki kysyä miten sääntöjä tulkitaan. Niin kuin olen jo toisaalla kertonut, päätin jättää kirjan nimenkin kysymyksestäni pois,jotta en tekisi mahdollista riketta sääntöjä vastaan.
Pieneen mieleeni ei vain tullut se, että olen ryhmässä, missä ei saa kysyä eikä olettaa saavansa kysymykseensä vastausta.
Pokkiselle vielä tiedoksi, minulla ei olllut minkäänlaisia vaikeuksia hyväksyä ryhmän sääntöjä, niiden tulkintaa ei vain ylläpitäjä suostunut minulle kertomaan.
Jos ylimieslistä käytöstä on lause " Voisinko saada asialliseen kysymykseeni asiallisen vastauksen!" niin sitten olen olen syyllistynyt siihen. Minusta kun tekee asiallisen kysmyksen ja saa siihen vastaukseksi "kaikki varmaan ymmärtävät lukemansa säännöt" niin minusta SE on ylimielistä käytöstä.
Enhän olisi asiaa kysyn
yt jos olisin ymmärtänyt miten säännöt toimivat, kun siis toimivat ristiriitaisesti.
Ja jos, se, että haluaa tietää miten saa tai ei saa toimia jossain ryhmässä, jotta ei riko ryhmän sääntöjä, on kepillä jään rikkomista, niin sitten olen sitäkin tehnyt.
Minusta taas yhteisössö, missä on sääntöjä, on eliniehtona se, että kykenee ymmärtämään ryhmän säännöt.
Toivoisin Pokkisen lopettavan asioiden vääristelyn ja totuuden vastaisen puhumisen.
Jos sulla on jotain minua kohtaan niin laita vaikka yksityisviestiä ja säästä tämä palsta puheiltasi lakeijoista sun muista.
t.Kaarina