Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Pois kottoo
kaarina:
Ja Pokkinen, minun mielestäni on ala-arvoista sinun käytöksesi tässä ketjussa, vihjailuinesi minun ja järjstön väleistä jne.
t.Kaarina
tapani pokkinen:
Niinpä rouva Silmunen. Eihän ne mainostajatkaan näillä netin sivuilla tuotteitansa kauppaa. Laittavat vain mokomat kaiken maailman kuviansa ja kertovat tuskin puolihuolimattomast i mistä niitä voi tulla hankkimaan.
Ja ei kait minun tarvitse mitään vihjailla, ei muutkaan ihmiset tyhmiä ole. Päin vastoin, enimmäkseen ovat paljon fiksumpia kun eivät vertaa sinua Kalifiksi Kaliffin paikalle.
Ei siltaa kannata polttaa, jollei halua uida yli.
tsahkali:
Olen aina sanonut, että en mokomaan Naamakirjaan liity, siitä ei tule kuin harmia!
Ja p..kele, harmia saa vaikkei koskis pitkällä kepilläkään. >:D
Piruako sen kasan ongelmia pitää täällä jauhaa?
Alloittaja vois pyyttää anteeksi mokaansa ja sitten koko ketju sinne, missä ei päivä paista.
winemaker:
Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Itse huusin ja pulinat pois. Kyllä lakkasi helepottamasta, ja oikeastaan koinkin mainitun palstan hieman turhanpäiväiseksi, joten ei siinä hyvä mennyt.
:-*
JJJ:
Mistään mitään ymmärrä mutta karavaanarit taitaa olla jonkinlainen evoluution mutka jossa vaihdevuodet alkaa sukupuolesta riippumatta 18 vuotiaana ja jatkuu niin kauan kukn henki pihisee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta